Klacht: Hotelpas gekocht inplaats van een weekendje weg.

op 14 januari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Goede middag, Ik heb wilde vandaag een weekendje weg voor mijn en partner kopen. Kwam er achter dat dit niet het geval was en het bleek een hotel pas te zijn helaas. In de voorwaarde van de gewonnen veiling staat niet dat je met een creditcard moet betalen. Ik heb deze klacht voorgelegd aan de notaris van de veilingen hij gaat uitzoeken of hij kan bemiddelen. Ik heb mijn hotelpas dus gewonnen met de veiling. Ik heb deze dus geactiveerd er staat in de voorwaarde dat deze 1 jaar geldig is met korting. Ik leesn u de berichten van andere mensen dat deze wordt verlengd en dat je de volle mep moet betalen ipv gewonnen veiling geld. Moet ik mijn nu zorgen maken?

dat de notaris wilt kijken zo ie zo.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Vriendelijk dank voor uw bericht. In de veilingtekst heeft vermeld gestaan dat u in het bezit dient te zijn van een creditcard om een reservering te plaatsen. Dit is helaas 1 van de voorwaarden van de aanbieder waar wij niet van af kunnen wijken. Wat betreft de inhoud van het arrangement, u heeft het volgende gewonnen: Hotel Express International Silver Card (t.w.v. € 299,-) 1 jaar lang onbeperkt tot 50% korting op je verblijf in 10.000 super-de-luxe hotels wereldwijd Gegarandeerd de laagste prijs in 100.000 hotels wereldwijd. Hier ontvang je kortingen die eveneens kunnen oplopen tot 50%. Je bepaalt zelf de lengte van je verblijf en het aantal personen dat mee mag Kies uit drie-, vier- en vijfsterrenhotels in 140 landen Ontbijt en/of diner niet verplicht af te nemen Het abonnement stopt automatisch na 1 jaar U kan dus met deze pas kortingen ontvangen tot 50%. Het abonnement zal na 1 jaar automatisch stoppen. Mocht u hier nog vragen over hebben dan kunt u deze zenden naar webcare@vakantieveilingen.nl. Wij helpen u graag. Met vriendelijke groet, Lara - VakantieVeilingen.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 14 januari 2014 om 18:51 geantwoord

Wat betreft de inhoud van het arrangement, u heeft het volgende gewonnen:

Hotel Express International Silver Card (t.w.v. € 299,-)
Je bepaalt zelf de lengte van je verblijf en het aantal personen dat mee mag
Kies uit drie-, vier- en vijfsterrenhotels in 140 landen
Ontbijt en/of diner niet verplicht af te nemen
Het abonnement stopt automatisch na 1 jaar

Alle klachten die gemeld zijn door missmarr