Klacht: hotelpas

op 02 september 2015 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

uit niets blijkt dat je bied op een abonnement tot een jaar is verstreken en je te maken krijgt met verplichte verlenging tenzij je afkoopt voor 1 maand a 24,95 BOERENBEDROG!

stop deze veilingen, ze zijn schimmig en onduidelijk

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 02 september 2015 om 15:53 geantwoord

Door een computerstoring bij Hotelpas heeft u afgelopen weekend (29/30 augustus) wellicht een mail ontvangen over het verlengen van een eerder gewonnen hotelpas. Indien u tijdens het activeren van jouw hotelpas niet heeft gekozen voor een andere kaart dan aangeboden bij de gewonnen veiling, dan kunt u het bericht van deze aanbieder als niet verzonden beschouwen. In dat geval heeft u vanochtend een excuus mail ontvangen van Hotelpas.

Heeft u géén excuus mail ontvangen, dan heeft u tijdens het activeren van jouw hotelpas gekozen voor een upgrade. Volg dan de instructies die in de mail staan van Hotelpas.

Mocht u er toch nog vragen over hebben, neem dan contact op met Hotelpas:
[email protected]

Lydia
Webcare Vakantieveilingen.nl

Heeft op 03 september 2015 om 10:57 geantwoord

Waardeloos, Hotelpas, Holiday concept etc,etc zijn oplichters en staan in Belgie als malafide te boek. Ben 24 euro kwijt, maar voorkom nieuwe slachtoffers!

Alle klachten die gemeld zijn door wimjansen