Klacht: hotelovernachting om/nabij parijs

op 12 juli 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

onlangs won ik op vakantieveilingen middels bieding, de hotelovernachting. Echter krijg ik de voucher/waardebon van het hotel NIET geleverd. Herhaald geklaagd echter ook daarop krijg ik geen reactie, wel een bevestiging dat mijn klacht in behandeling is genomen. Binnen ruim 70u zou ik een reactie moeten krijgen. Niet dus!!! Nu is een incassobureau ingeschakeld aangezien ik heb gezorgd dat ze geen frank in hun bezit kregen. Echter gaat deze nu over tot inschakeling van een deurwaarder.

Fraaie manier van handelen houdt Vakantieveilingen.nl erop na zeg!

Geen enkele meer, na wat ik hier nu met google allemaal heb gelezen vrees ik dat het hotel dadelijk ook zogenaamd vol is.

Vakantieveilingen.nl heeft een leveringsplicht echter komt deze die verplichting niet na waarop ik vervolgens betaling opschort.

Het contract wordt fijn ontbonden!

Ook ben ik nu ik dit op google allemaal heb gezien in de gelegenheid aangifte van oplichting te gaan doen bij het politiebureau.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Graag lichten wij onze spelregels voor het betalen van gewonnen veilingen toe. Direct nadat u gewonnen heeft, ontvangt u van VakantieVeilingen.nl een bevestigingsmail. Hierin staan onze betaalmogelijkheden: iDeal, creditcard of eenmalige machtiging. Mocht u, om welke reden dan ook, nog niet betaald hebben, dan ontvangt u van ons een betalingsherinnering. Na 5 dagen gaan wij over tot automatische incasso, aangezien wij een veilinghuis zijn met verplichtingen aan onze aanbieders. De verwerking van een automatische incasso duurt 9 dagen en kost 2,50 extra. Het duurt dus minimaal 9 dagen na een incasso voordat u uw waardebon of tickets ontvangt. Uw aanname dat u zonder te betalen al een waardebon zou ontvangen is onjuist. Daarnaast is de automatische incasso door uzelf of door uw bank gestorneerd. Wij hebben u op 2 juni een laatste aanmaning verstuurd, maar helaas bent u niet overgegaan tot betaling. Het spijt ons dat wij u niet verder tegemoet kunnen komen. We raden u aan om contact op te nemen met het incassobureau voor de verdere afhandeling van uw betaling. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht pbd4499

5 jaren geleden - Spelregels???? Jullie sturen automatische e-mails dat er binnen ruim 70 uur een reactie op mijn klacht zou komen hetgeen echter niet het geval! Direct nadat ik de veiling had gewonnen kreeg ik een bevestigings email echter werkte het niet om de voucher/tegoedbon of hoe jullie het ook noemen te kunnen downloaden dit werd echter nogmaals gestuurd en het werkte wederom niet. Jullie site werkt niet goed, zelfs het afmelden van de nieuwsbrief werkt niet waarvan ik bewijs heb aangezien ik jullie nieuwsbrief telkens ongewenst blijf ontvangen. Is dit soms ook een spelregel? Gezien het feit dat jullie niet leverden en niet reageerden op mijn klachten heb ik betaling TERECHT gestaakt! Jullie reageren niet eens, zelfs niet via intrum justitia... Met uw interpretatie is eveneens iets mis, ik heb nooit de veronderstelling gehad niet te hoeven betalen voor 2 hotelovernachtingen, wel heb ik problemen met het feit dat jullie NIET leveren en niet eens reageren op mijn klacht. Die betaling heb ik terecht laten storneren :-) ik ben niet blond! U kunt manen dat u wil echter hebt u als eerste een leveringsplicht. Jullie zijn in gebreke gebleven zoals dat heet. Ik raad u aan het incassobureau van mij af te halen. Voorwaarden zijn verworpen en het contract is ontbonden. Wat jullie in de e-mail hebben geschreven en niet werkt en niet reageren en in behandeling nemen van mijn klacht is voor jullie verantwoording.

Reactie van de melder van de klacht pbd4499

5 jaren geleden - Spelregels???? Jullie sturen automatische e-mails dat er binnen ruim 70 uur een reactie op mijn klacht zou komen hetgeen echter niet het geval! Direct nadat ik de veiling had gewonnen kreeg ik een bevestigings email echter werkte het niet om de voucher/tegoedbon of hoe jullie het ook noemen te kunnen downloaden dit werd echter nogmaals gestuurd en het werkte wederom niet. Jullie site werkt niet goed, zelfs het afmelden van de nieuwsbrief werkt niet waarvan ik bewijs heb aangezien ik jullie nieuwsbrief telkens ongewenst blijf ontvangen. Is dit soms ook een spelregel? Gezien het feit dat jullie niet leverden en niet reageerden op mijn klachten heb ik betaling TERECHT gestaakt! Jullie reageren niet eens, zelfs niet via intrum justitia… Met uw interpretatie is eveneens iets mis, ik heb nooit de veronderstelling gehad niet te hoeven betalen voor 2 hotelovernachtingen, wel heb ik problemen met het feit dat jullie NIET leveren en niet eens reageren op mijn klacht. Die betaling heb ik terecht laten storneren ik ben niet blond! U kunt manen dat u wil echter hebt u als eerste een leveringsplicht. Jullie zijn in gebreke gebleven zoals dat heet. Ik raad u aan het incassobureau van mij af te halen. Voorwaarden zijn verworpen en het contract is ontbonden. Wat jullie in de e-mail hebben geschreven en niet werkt en niet reageren en in behandeling nemen van mijn klacht is voor jullie verantwoording.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, We hebben naar aanleiding van uw bericht nog het e.e.a. voor u nagekeken en daaruit is gebleken dat wij u op 6 juni een e-mail hebben gestuurd met betrekking tot uw betaling. Dit was helaas niet binnen de beoogde 72 uur, maar zoals u zelf in het automatisch verzonden bericht had kunnen lezen hebben wij aangegeven dat wij helaas een behoorlijke mail achterstand hebben opgelopen waardoor het allemaal wat langer kan duren. U heeft vervolgens op 7 juni een e-mail teruggestuurd waarin u liet weten dat u de veiling zou betalen. Vervolgens heeft een medewerker van de klantenservice u op 13 juni nogmaals een bericht gestuurd met ons bankrekeningnummer en de veilinggegevens zodat u alle informatie ter beschikking had om de veiling te betalen. Helaas heeft u dit echter nooit gedaan waardoor uw veiling uiteindelijk alsnog is overgedragen aan het incassobureau. Wij hebben dus wel degelijk op uw klacht gereageerd. U geeft aan dat u de betaling niet heeft voldaan omdat wij niets hebben geleverd. Echter dient u eerst de betaling te voldoen, alvorens wij u de waardebon sturen waarmee u de reservering kunt voldoen. Wij kunnen in deze kwestie helaas niets meer voor u betekenen. We raden u dan ook aan om contact op te nemen met het incassobureau voor de verdere afhandeling van uw betaling. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door pbd4499