Mijn Klacht:
Ik heb meer dan een maand geleden een voucher gekocht voor een overnachting. Wekenlang gekeken om te boeken, maar er kwam geen enkele beschikbaarheid vrij voor de komende jaren.
Mailtje gestuurd naar hotelkamerveiling.nl waarop ze antwoorden dat ze aan het hotel zouden vragen om voor meer beschikbaarheid te zorgen. Weer een paar weken gekeken, nog steeds niets.
Nu heb ik al herhaaldelijk gevraagd om mijn geld terug te krijgen, wat zij weigeren wegens ‘niet volgens ons beleid’.
Als alternatief zou ik het bedrag als waarde in mijn account terugkrijgen, wat ik niet wil want dan moet ik én terug een veiling proberen winnen én zit ik misschien terug met hetzelfde probleem.
Aangezien een voucher ook slechts beperkte tijd geldig is loop ik hierdoor het risico om met lege handen achter te blijven.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik het bedrag volledig terugbetaald krijg op mijn bankrekening.
