Mijn Klacht:
In december 2017 heb ik een veiling gewonnen voor het van der valk hotel in Zwolle. Hiervoor heb ik €149,00 inclusief veilingkosten betaald. Nu in juli 2018 willen wij graag naar het hotel. Ik heb ruim van te voren contact opgenomen met hotelkamerveiling.nl door een app te sturen (het was weekend) en daarna te bellen. Ik heb 17 minuten gewacht tot er werd opgenomen. Ze lieten me niet uitpraten, en beloofden me dat er deze week weer kamers beschikbaar kwamen. Hierop heb ik gewacht tot er donderdag nog geen kamers beschikbaar waren. Nog een keer gebeld. Uiterlijk zondag 01-07-2018 kwamen er weer kamers beschikbaar in het weekend (de bon is alleen voor aankomst op vrijdag of zaterdag). Ik heb weer iedere dag gekeken en tot aan vandaag, maandag 2 juli 2018 zijn er dus nog geen kamers beschikbaar. Hiervoor heb ik weer gebeld. Er worden geen kamers beschikbaar gesteld, dit lag aan het hotel.. Inmiddels is september ook vrijgegeven maar in heel juli, augustus en september zijn geen datums te boeken. Er werd aangeboden dat ik een couponcode kon krijgen die dan een jaar geldig zou zijn voor een ander hotel. Ik heb de website al eerder bekeken maar we vinden dit hotel mooi en deze stad bevalt ons, de rest is ver weg of er zijn geen activiteiten dichtbij die wij leuk vinden. Er worden dus veilingen gedaan die niet te boeken zijn, valse beloftes gedaan aan mensen en er wordt geen geld terug gegeven.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer ik alsnog kan boeken van 14 tm 16 juli, ik weet dat dit kort dag is maar ik wacht ook al een tijdje en bel al een tijdje...
Of ik wil graag mijn geld terug en geen couponcode. In ieder geval de €140,00.
