Klacht: Beschikbaarheid zichtbaar bij nieuwe veiling van hetzelfde hotelarrangement, echter met eerder gewonnen bon niet te boeken.

Fluwa op 23 januari 2013 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Goedendag, Op dit moment heb ik een bon van Sandtonhotels die ik voor dit weekend wilde inzetten. De lopende veilingen van de Sandton hotels geven bechikbaarheid aan voor het gewenste hotel, terwijl via mijn reserveringslink hij als niet beschikbaar word aangegeven. Zeer verbaast hierover heb ik contact gezocht met Hotelkamerveilingen om uitleg te vragen. Ik heb met een dame van HVK gesproken en deze zou het gaan uitzoeken daar zij het ook niet begreep. Vervolgens vrij direct teruggebeld en toen werd mij het volgende verteld: De veilingen die nu lopen voor de Sandton hotels hebben een startwaarde, vanaf dat bedrag kan er geboden worden. De euroveilingen hebben dit niet, waardoor het uiteindelijke bedrag lager zou kunnen uitvallen dan het bedrag wat er voor de huidige veilingen wordt geboden. Echter andersom kan ook het geval zijn, want er kan wel degelijk bij een euroveilingen een hoger bedrag uitkomen wat mensen willen betalen dan bij 1 van de huidige veilingen die lopen. Kortom er wordt onderscheid gemaakt tussen deze veilingen op basis van aannames die niet correct zijn. Deze manier van handelen komt zeer klantonvriendelijk over.

Mijn bon loopt binnen 1 week af en hierdoor kan ik de bon niet meer inzetten. Wat ik wel kan doen is de bon verlengen en daar 20 euro voor betalen. Dan kom ik waarschijnlijk hoger uit qua kosten dan dat de mensen voor de huidige veiling betalen, maar dan nog kan ik niet boeken vanwege de ID-code van deze waardebon.

Ten eerste erkenning van deze oneerlijke situatie en verder een klantvriendelijke benadering waarin ik benieuwd ben welke oplossing zij gaan bieden

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelkamerveiling.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelkamerveiling.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door