Klacht: 5 maand geen kamers beschikbaar

Inge Meulenbroek op 27 mei 2021 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

2x voucher vdervalk emmen voor 2 overnachtingen incl ontbijt gekocht via hotelkamerveiling. 2 volw en 2 kinderen, dus we zitten vast aan schoolvakanties en of weekenden.
Echter is deze de aankomende 5 mnd dit hotel niet te boeken op een normale aankomstdag zoals vakantieperiode, weekenden enz. Geldig tm 28 oktober. We hebben Onlangs een bericht gestuurd of we iets kunnen regelen, echter geen postieve reactie. Tevens was een evt verlenging of andere oplossing oid ook niet mogelijk..
Hotel geeft aan dat ze niet weten wanneer en of er uberhaupt nog kamers beschilbaar komen op hotelkamerveiling. Nu zitten we met 2 vouchers, van totaal 4 overnachtingen zonder dat die boekbaar is. Hoe kunnen we dit oplossen?
Mvg inge meulenbroek
We zouden graag willen

Evt verleningen van de voucher, zodat we alsnog kunnen gaan volgend jaar, hopelijk is hij dan wel boekbaar.
Gekd terug van beide vouchers of geld op mijn hotelkamerveiling account zodat ik wat anders kan boeken die wel binnen 5 mnd beschikbaar is.
Mvg

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelkamerveiling.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelkamerveiling.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inge Meulenbroek