Klacht: hotel Riviera in Nova Role Tjechie

op 12 juli 2012 over Vrijuit reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij hadden een vakantie geboekt naar hotel Riviera in Nova Role Tjechie.
Deze hadden we al een keer omgeruild met een andere vakantie vanwege de invaliditeit van mevr Fonken

Dit hadden we telefonisch gedaan.

Aangekomen op 7-7-2012 bij hotel Riviera in tjechie bleek dat mevrouw fonken niet in het hotel komen kon vanwege de trappen die daar zijn.
Dit hebben we aangegeven aan de mevrouw die daar aan de receptie zat.
we hadden gevraagt of er eventueel een andere ingang was, maar was dus niet alles was met verhogingen en er is geen lift aanwezig in het hotel.
En we hadden half pension dus eten in het hotel ging niet voor mevrouw fonken.

aangekomen bij het appartement die we hadden gekregen bleek dat daar ook trappen te zijn en ook daar mevrouw fonken niet naar binnen kon,
Ook niet via het terras dus ze kon alleen maar in de tuin zitten.
Ik ben weer naar de receptie gelopen en het verhaal uitgelegt maar de mensen daar hadden geen oplossing.
vervolgens ben ik gaan bellen met het alarmnummer van vrijuit en het verhaal uitgelegt.

ik werd om 16.09 uur op 7-7-2012 terug gebeld door een medewerker van vrijuit.
Naar het hele verhaal uitgelegt te hebben kwam deze medewerker met de volgende optie,

dat we een ander hotel moesten boeken en dat we dit voor moesten schieten en dan maandag 9-7-2012 naar het hoofdkantoor moesten bellen omdat deze meer mogelijkheden hadden en dan eventueel de vakantie konden omboeken.
En dan het voorgeschoten bedrag terug kregen.
Mijn vrouw zei nog is dit dan te vertrouwen want we hebben geen bewijs nu,
de medewerker van vrijuit gaf hier als antwoord op dat we wel vertrouwen in hun moesten hebben.

Dus we hebben gelijk een ander hotel geboekt in Liberec in hotel Babylon daar kon mevrouw fonken wel terecht met haar invaliditeit.(rolstoel)
we hebben 14,540.00 tjechische koruna (575,95 eur) moeten betalen voor 2 nachten met alleen ontbijt.
Maandag ochtend op 9-7-2012 om 9.18 uur hebben we gebeld met vrijuit en daar werd me gezegt dat ze niets konden doen en dat het hotel waar we nu zaten (hotel babylon in Liberec) zelf moesten betalen.
en dat ze alleen kunnen proberen om het geld van Hotel Riviera in nova Role terug te krijgen.
Ik vertelde deze mederwerker dat ik ook 3 kinderen bij heb en dat ik deze nu moet gaan vertellen dat de vakantie abrupt voorbij is,
want ik kan niet nog eens een vakantie van een week betalen omdat ik een uitkering heb en ik een heel jaar gespaard heb voor deze vakantie,
Ik kreeg als antwoord : daar kan ik niets aan doen mijnheer.
Dus u snapt wel dat wij nu ontzettend boos zijn en dat ik nu met 3 hele verdrietige kinderen zit.

Ik wens de gemaakte kosten terug die we gemaakt hebben en waar we niks voor ontvangen hebben
Heb bezine kosten moeten maken om maar 1 dagen en 1 nacht daar teveblijven wat ons zelf ook nog veel geld gekost heeft
Wens mijn geld terug waar ik geen gebruik van heb gemaakt

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vrijuit reizen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vrijuit reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vrijuit reizen

Heeft op 10 oktober 2012 om 14:29 geantwoord

Cliënt heeft inmiddels rechtstreeks antwoord ontvangen van onze organisatie.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vrijuit reizen beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Honeybee