Klacht: hotel Oasis Kreta Ref: TCTSYW/CHRIST7053

op 05 september 2016 over Thomas Cook in de categorie Online Reisbureaus

Beste,
Wat een deugddoende vakantie moest worden is een lijdensweg geworden. Toen we in Mechelen het reisbureau binnen stapte om een vakantie te boeken was omze eerste vereiste een hotel vinden dat geschit voor personen met een beperkte mobiliteit. Mijn partner die op dat moment ook aanwezig heeft nek-rugproblemen verplaats zich met een roulator, Een dame presenteerde ons twee bestemmingen nl.
Spanje of Kreta , we kozen hotel Oasis Kreta en deze dame bevestigde dat dit hotel zeer geschikt was voor ons en reserveerde voor ons een kamer op het gelijkkvloers.Maar toen we op onze bestemming waren bleek tot onze grote verbazing totaal niet waar te zijn. Eerst een helling en dan 24 trappen naar boven om het hotel te betreden pus 4 trappen naar onze kamer: een kamer was niet vrij voor het zwembad dan terug naar beneden.
We hebben onmiddelijk naar het reisbureau in Mechelen gebeld en op 27 augustus om 13.34 uur via whatsapp Jonas van de connected sevice gesproken.
. Hij kon op dat moment niets doen omdat het week-end was wat begrijpelijk is.Hij verzekerde dat er maandag een hostess 9 Kristel Geys) zou komen, wat inderdaad gebeurde met de spijtige mededeling dat zij niets voor ons niets kon doen en vertrok met tranen in haar ogen omdat de situatie voor haar zeer duidelijk was.
Jullie hebben ons zeer teleurgesteld, op goed vertrouwen van een medewerkster deze vakantie geboekt, dit is tijd en geldverlies 1575 euro is geweest U begrijpt dat wij zeer ontevreden zijn en ons vertrouwen in Tomas Cook totaal verloren hebben.

Geets Christiane

We verwachten tenminste een redelijke financiele tegemoetkoming

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Thomas Cook over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Thomas Cook in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Thomas Cook een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Thomas Cook

Heeft op 05 september 2016 om 22:40 geantwoord

Geachte mevrouw van Geets,

Hartelijk dank voor uw melding op klacht.nl. Wij zien dat uw reis geboekt is via Thomas Cook België. Omdat dit de pagina van Thomas Cook Nederland is, adviseren wij u contact op te nemen met onze Belgische collega's.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Thomas Cook Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Chris Geets