Klacht: hotel crioula sal kaapverdie

op 29 november 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

wij waren van 1 nov tot 15 nov in dit hotel maar dit is geen aanrader er waren veel te weinig ligbedden met 4 personen slechts 2 dagen bedden gehad in deze periode.In het restaurant zoeken naar bestek en borden veel te weinig ook hier weer na 20.30 eten lauw of koud .Op verschillende dagen bier op en werd er geen nieuw fust aangesloten 21.00 uur Zwembad slecht toegangelijk (muurtje erom heen) en een paar gammele trapjes Dit alles maakt dit hotel nog geen 2 sterren Ikheb alles besproken met de manager ( Marinka ) maar zei zegt dat er van hogerhand niks aan gedaan word.Personeel super vriendelijk.

Dat hier toch echt hier iets mee doet want deze 15 dagen waren echt een tegenvaller.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

6 dagen geleden - Geachte families Schoofs en Giesbers, Dank u wel voor uw klacht. Heel vervelend dat het hotel een tegenvaller was en dat uw vakantie niet was wat u ervan verwacht heeft. Wij hebben uw klacht doorgezonden naar de betreffende afdeling. Zij komen erbij u op terug. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 01 december 2016 om 14:28 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door hemmieschoofs@gmail.com