Klacht: Hotel

op 24 juli 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Beste vakantie veiling.
Vandaag ben ik lid geworden van jullie website. Ik heb er veel mensen over gehoord en het leek me wel wat. Nu heb ik 30 euro geboden op een overnachting in 1 van de fletcherhotels in Nederland. Toevallig had ik deze ook gewonnen. Erg leuk dacht ik. Totdat ik wilde kijken wanneer ik die overnachting zou willen boeken. Ik kwam erachter dat werkelijk alles al vol zit, enkel hier en daar nog een paar plekken voor alleen deze aankomende week. Dit gaat mij niet lukken vanwege mijn werk en mijn vriend is bouwvakgebonden. Er staat echter aangegeven op de actie dat deze geldig is tot september. Ik zou graag 14 of 15 augustus in een hotel willen overnachten.

Ik zou tevreden zijn wanneer er tussen 14 en 17 augustus een overnachting kan worden geboekt, het maakt mij niet heel veel uit in welk hotel, het liefst een beetje richting Utrecht/Zeeland. Zo niet dan zou ik graag mijn 35 euro terug ontvangen.
M.L

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 25 juli 2017 om 10:56 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend dat u de gewenste aankomstdatum niet kunt reserveren. Ik heb met u meegekeken en zie dat u met de waardebon maximaal 12 dagen vooruit de beschikbaarheid kunt inzien. Dit houdt in dat u vanaf vandaag de beschikbaarheid kunt inzien tot en met 06 augustus a.s.

U geeft aan dat u graag een overnachting wilt boeken tussen 14 en 17 augustus. U kunt vanaf 02 augustus a.s zien of er beschikbaarheid is op 14 augustus, op 03 augustus ziet u of er beschikbaarheid is voor 15 augustus etc.

In de veilingtekst werd bij date het volgende vermeld:
Data

Je kunt 12 dagen van tevoren boeken
Aankomst mogelijk t/m 30 november 2017

Wij hopen dat u alsnog een reservering kunt maken op de gewenste aankomstdatum en wensen u alvast een prettige verblijf toe.

Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door ML95