Klacht: onterechte incasso via deurwaarder MKB

op 03 januari 2012 over HOSHI SUDOKU in de categorie Magazines

Ik heb in januari 2011 een telefonisch aanbod gekregen voor een puzzelmagazine van Hoshi sudoki, ik kon proef abonnement nemen voor 4, 95 en kon het binnen 2 weken opzeggen. Ik was 1 dag te laat met opzeggen dus moest het abonnement voor 1 kwartaal laten lopen en ook 19,95 euro per maand betalen hiervoor. Dit schreven zij elke maand automatisch van de rekening. Toen ze op 1 april nog steeds afschreven heb ik het teruggeboekt. In augustus echter kreeg ik van MKB een aanmaning waarbij ik dus in een keer 59,99 euro moest gaan betalen. Ik heb daarop de betaling gedaan omdat het met de dag duurder werd. Vervolgens heb ik Hoshi gecontacteerd per email zij zouden MKB een bericht geven dat incasso kon worden opgegeven. Vervolgens heeft MKB aan dat zij geen bericht hebben en het zullen uitzoeken. Uiteindelijk in December 2011 zegt MKB alles af gesloten te hebben en dat Hoshi dat verder met mij moet oplossen. Ik heb ze tal van emails gestuurd en krijg op geen enkele email antwoord. Ik wil graag mijn geld terug wat ik onterecht heb moeten betalen. Daar ik geen antwoord van hen krijg. Probeer ik het op deze manier.

Terugbetaling van de 59,99 euro. Ik heb het abonnement tot en met april betaald. dus dit is onterecht door hen ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door vas.i.ma