Klacht: Horsepower

op 17 februari 2016 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

ik heb dit product nooit besteld, maar het ligt nu wel voor mijn deur. ik vind het een schending van privacy om een product zonder dat ik het besteld heb naar mij toe te sturen. ik heb ook geen melding gekregen voor goedkeuring van mijn kant ivm met het product. helemaal niks. ik vind het onacceptabel en beledigend hoe dit bedrijf omgaat met mensen. zomaar een product jou kant op sturen zonder jou weten en er nog een geld voor vragen ook.

als ik het factuur niet hoef te betalen en er geen verdere problemen ontstaan in de toekomst door dit.

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

2 maanden geleden - Geachte Silveiro Lennards, Wij zien dat er nog steeds een klacht van u openstaat. Wij sluiten deze klacht. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Horsepower support

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 07 juli 2017 om 05:33 geantwoord

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

2 maanden geleden - Geachte Silveiro Lennards, Onze klantenservice ontving op 26 januari 2016 onderstaand bericht van u: goedendag, zo juist heb ik een factuur binnen gekregen van Aliaz Cooperation SIA van 21.00 euro. ik kan het me niet heugen dit product ooit te hebben besteld. En het bedrijf heeft mij ook nooit op de hoogte gesteld van mijn ''aankoop''. Nu heb ik wel het factuur binnen gekregen, maar aangezien ik er nooit een melding van heb gekregen of het me kan heugen dat ik de aankoop überhaupt heb gedaan wil ik het niet betalen, maar terug sturen als dat kan. Het bedrijf is ook geen onderdeel van NL of de EU, dus ik vind het niet fijn om in geen enkele vorm mijn gegevens vrij te stellen. mijn factuurnummer is 59400720088. Tegelijkertijd ontvingen wij een betaling van u. Wij constateerden op 6 juli 2017 dat uw klacht nog steeds open stond en hebben uw klacht daarom ingetrokken. Wij ontvingen echter van administratie van Klacht.nl een melding dat onze geboden oplossing te weinig informatie/toelichting bevat over de daadwerkelijke oplossing die wij u hebben geboden. Wij hebben de klacht afgesloten omdat wij u na ontvangst van de betaling hebben bedankt. Hierop mochten wij van u geen reactie meer ontvangen. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Horsepower support

Alle klachten die gemeld zijn door silveirolen1