Klacht: Horsepower

op 02 juli 2016 over Alektum incasso in de categorie Incassobureaus

Beste meneer

Had vorige maand pillen gekregen had niet bestelt had ze netjes opgestuurd maar kreeg van de week brief heb ze helemaal niet bestelt word lastiggevalle door dit ik heb ze netjs opgestuurd kunnen jullie mij aub met rust laten

ik zou tevreden zijn als ik geen brief meer krijg

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Alektum incasso over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Younes030

1 jaar geleden - Word telkens lastiggevalle heb ze netjes opgestuurd heb nog getuige heb ze opgestuurd bij de bruna die man die daar werkt vroeg aan hem wil je me getuige zijn als ze voor de deur komen heb ze totaal niet bestelt willen jullie aub me met rust laten dit slaat nergens op

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Alektum incasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Alektum incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alektum incasso

Heeft op 04 juli 2016 om 08:14 geantwoord

Geachte Y.Murad,

Alektum incasso doet al geruime tijd geen zaken meer met Horsepower. Wij hebben u ook nooit aangeschreven over een factuur van Horsepower. Wij verzoeken u met klem om duidelijk aan te geven dat uw klacht gaat om het bedrijf Horsepower. U heeft nu gekozen voor het plaatsen van een klacht over Alektum incasso terwijl de inhoud van uw klacht duidelijk naar Horsepower verwijst. Wij adviseren u om gebruik te maken van de contact informatie op de factuur van Horsepower zelf.

Alektum incasso B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Younes030