Klacht: Horsepower+

op 07 juni 2016 over Alektum incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag ik heb paar weken terug een raar pakketje ontvangen van aliaz cooperation sia ik hb alleen een keer op die site gekeken een verder niks bestelt een op een aantal weke later kreeg ik dat binnen heb een email naar hun gestuurt maar krijg geen antwoord.zat een factuur bij van 21 euro kon nergens naar terug sturen want alles is door gekruis een nu voor de 2de keer heb ik het weer ontvan met een factuur der bij van 169 euro ik ben niet van plan is te gaan betale wat ik nooit bestelt heb wie zijn die gaste een zoiets mogen ze toch niet zomaar doen. Een ow ja heb ook nog een 2d bit f ontvange dat ik die 21 euro moet storte anders komt er 40 euro incasso koste der bij ik vind dit ontrecht iets betale wat ik niet bestelt heb een dan ook nog eens 2de keer ontvange gr aris

Gewenste Oplossing:

Als dit allemaal opgelost is wil met die bedrijf wie ze ook zijn niks mee te maken hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Alektum incasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Alektum incasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Alektum incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alektum incasso

Heeft op 08 juni 2016 om 12:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte A.J. Reyes,

Alektum incasso doet al geruime tijd geen zaken meer met Horsepower. Wij hebben u ook nooit aangeschreven over een factuur van Horsepower. Wij verzoeken u met klem om duidelijk aan te geven dat uw klacht gaat om het bedrijf Horsepower. U heeft nu gekozen voor het plaatsen van een klacht over Alektum incasso terwijl de inhoud van uw klacht duidelijk naar Horsepower verwijst. Wij adviseren u om gebruik te maken van de contact informatie op de factuur van Horsepower zelf.

Alektum incasso B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Cangri