Klacht: Horloge niet gekregen!

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week dinsdag een horloge besteld na wat mail contact over de betaalinformatie, netjes betaald en vervolgens niks meer vernomen van de heer r wagensveld.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg of me horloge heb!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Replicahorlogesonline.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Replicahorlogesonline.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Replicahorlogesonline.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Replicahorlogesonline.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Replicahorlogesonline.nl

Heeft op 16 augustus 2016 om 22:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uw horloge is onderweg vanuit ons magazijn in Spanje. U kunt het bog deze week verwachten.. Met vriendelijke groet, Replicahorlogesonline Team...

Uw horloge is onderweg vanuit ons magazijn in Spanje. U kunt het bog deze week verwachten.. Met vriendelijke groet, Replicahorlogesonline Team...

Uw horloge is onderweg vanuit ons magazijn in Spanje. U kunt het bog deze week verwachten.. Met vriendelijke groet, Replicahorlogesonline Team...

Alle klachten die gemeld zijn door Moonstrouken