Klacht: Hoogte van belasting

Geachte heer / mevrouw.

Ik als alleenstaande is het gewoonweg niet op te brengen om de hoge kosten op te brengen. Wordt geen rekening gehouden met leningen terugbetaling etc alles eigen belang belastingdienst. Mijn salaris is volgens hun zeggen te hoor. Ja is gelukkig hoger dan bijstand anders was ik niet gaan werken. Kan praten als brugman. Maar krijg nu van 2 jaar rekening op mijn bord van 1900 euro of ik dat even wil betalen. Inkomsten en uitgave wordt niet naar gekeken. En buiten dat het os alles of niks. Ik heb leningen lopen terug betalingen woningbouw bso vlzorgverzekeraar etc. Kliniek na corona. Buiten datalijn de bedragen zo hoog in deze gemeente. Zelfs mensen die vlakbij wonen met een koopwoning horen hoger te liggen. Nee sociale huurwoning en je mag de volle mep betalen. Mensen in hoogblokland met een koophuis betalen 550 euro wij ruim 800 hoe dan.
En je kan lullig als brugman. Kwijtschelding aan gevraagt geen antwoord op geregen van vorig jaar en die mag ik dus terug betalen te gelijk met nieuwe aanslag.
En wat wordt er gezegd ha staat im regelement wetboek kunnen hier niks mee. Waar mensen die net boven bijstand zitten en heel veel meer hebben en overhouden krijgen kwijtschelding ik werk me verrot en mag alles betalen. Waarom geen middenweg. Ik betaal het zelfde alleen als een heel gezin die samen de kost verdienen.

Als hier op een eerlijke manier naar gekeken worden. Em bijvoorbeeld deels kwijtgescholden wordt. Ik kies niet voor om in deze gemeente te wonen. Is uit verleden en zou noet weg willen maar buiten dat is dat geen optie want er zijn geen huizen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Slemmers