Klacht: hoofdsom 30 keer over de kop

op 14 december 2017 over Yards Gerechtsdeurwaarder in de categorie Deurwaarders

toevallig laast bij me oude huis geweest voor me oude post,zag ik een brief van yards liggen naar hun te hebben gebeld werd mij gezegd dat er nog een factuur van 19,50 open stond van 1 jaar terug. alle brieven werden naar me oude postadres verstuurd,die ik nooit heb ontvangen. kan allemaal kloppen heb ik niks tegen vervolgens als ik vraag dat ik het wil overmaken inclussief de incasso kosten van 40 euro natuurlijk,word mij heel dood normaal verteld dat de hoofdsom van 19,50 naar 596,30 euro is gegaan en dat ze voor geen cent minder de dossee gaan afsluiten, een hoofdsom van 19,50 in 1 jaar tijd 30 keer over de kop gegaan zonder ook maar een personeel van het bedrijf te hebben gesproken in het echt. is dit geen machtmisbruik of heb ik het mis, iets van 19,50 euro naar 595 euro. inplaats van de schuld niet hoger te maken en tot een oplossing te komen maken hun expres nog kosten er boven op zodat je nooit van ze afkomt,en alleen maar vervolgens incasso kosten rentes en juridische kosten betaald, we leven in nederland en dat dit gewoon onder legale manier gebeurt en goed is gekeurd door de staat zelf voor een vergunning vind ik te gek voor woorden!!!!

als er een juridische proces komt tegen het bedrijf zelf,inplaats van dat hun de hardwerkende staatsburgers van nederland de schulden in duwen!!

Alle klachten die gemeld zijn door visserz