Klacht: Hoofdbord na 16 weken nog steeds niet geleverd!!!

op 05 juli 2012 over Scandic Bedden in de categorie Bedden

Op 4 januari 2012 hebben wij een bed gekocht bij bosch bedden nijmegen (onderdeel van scandic bedden). 19 maart werd eindelijk ons bed geleverd (er was gezegd dat het 6 weken zou duren?!?!) toen bleek het hoofdbord niet naar boven te kunnen het moest in twee delen gemaakt worden en dus opnieuw bekleed. Dit zou 2-4 weken duren. Na zes weken niets gehoord en zelf maar weer eens gebeld. Ze zouden contact opnemen met de fabriek en mij terug bellen, na een week was ik nog steeds niet terug gebeld. Daarop heb ik weer gebeld en boden ze excuses aan. Het hoofdbord zou er twee weken later zijn, maar na twee weken nog steeds geen hoofdbord, er kwam ook geen telefoontje van hun kant. Dus zelf weer de telefoon gepakt en contact gezocht. Er werd opnieuw beloofd dat het binnen twee weken geregld was. Toen die twee weken verstreken waren en er nog steeds geen hoofdbord was zijn we naar het filiaal gereden waar wij het bed gekocht hebben… Alles afgeplakt, winkel in nijmegen vind geen doorgang… Daar stonden we dan… Weer geprobeerd telefonisch contact te zoeken, maar niemand bereikbaar. Een mail gestuurd, daar niets op gehoord. Nu bijna 16 weken verder nog steeds niets!! Ik vind dit echt geen gang van zaken… Totaal niet klantvriendelijk en absoluut geen visitekaartje.

Ik wil dat het hoofdbord binnen een week bij ons bezorgd word. Verder verwacht ik dat er vandaag nog contact met mij opgenomen wordt.

Reactie van de melder van de klacht Sonja Roelofs

5 jaren geleden - Er staat status opgelost, maar dat is niet waar. Ik heb een mail ontvangen en daarin staat dat ze het gaan uitzoeken en er later op terug komen. Status is dus in behandeling. Vind het vreemd dat scandic aangeeft dat het al opgelost is...

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scandic Bedden in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scandic Bedden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scandic Bedden

Heeft op 06 juli 2012 om 12:06 geantwoord

Wij gaan dit oplossen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Scandic Bedden beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja Roelofs