Klacht: hoofdbedrijfsschap detailhandel

op 15 januari 2014 over Flanderijn en van Eck in de categorie Deurwaarders

Na aanleiding van jullie jongste bedreigden (brief 7-1-2014)zal ik nogmaals reageren nu via mail want jullie medewerker wou zijn persoonlijke email niet geven van het bedrijf (dit schept hoop vertrouwen).

Ik heb geen detailhandel bedrijf. Ik werk als zelfstandige met een var in d eict ik help bedrijven en particulieren met storingen enz mocht er apparatuur stuk zijn dan help ik ze nieuwe kopen meestal bestel ik de apparatuur en bereken die door aan de klant. Ik heb geen winkel en verkoop (niet eens met winst op de spullen ben geen op lichter zoals jullie met belachelijke kosten)de spullen door (dit komt sporadische voor)

Jullie mannier van werken is een soort van machtsmisbruik los te laten op de mensen zonder daar bij ook eens in het echt naar te kijken of de benadeelde wel eens gelijk zou kunnen heen ook als je de mensen van uw bureau aan de lijn hebt geven ze niks door hun naam niet hun email niet het enige wat ze kunnen is dreigen. Ik heb uw medewerker gevraagt langs te komen zodat zelf gezien kon worden hoe het zit maar helaas dit gebeurt niet we stutren weer dreigbriefje met we gaan je faillissement aanvragen. Maar misschien is het van mij wel te simpel gedacht dat er bij jullie mensen werken met vol verstand helaas heb ik te maken met mensen met beperkt verstand die maar blind varen op wat ze door gegeven wordt kudde volk.

Het is niet dat ik niet zou willen betalen maar ik vind totaal onrechtvaardig dat ik moet betalen voor iets wat ik niet doe dit gaat al jaren zo en nu ben ik het zat en vind dat er eens gekeken moet worden na alles ik zal deze email uiteraard ook aan andere instanties doorsturen

Uiteraard zijn jullie nog steeds welkom om eens te aanschouwen hoe het werkelijk zit.

Hieronder een aantal definities van detailhandel (dit ben ik dus in totaal niet

detailhandel
de detailhandel zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: [deˈtajhɑndəl] winkels die producten verkopen aan consumenten Voorbeeld: `De detailhandel koopt goederen in bij een groothandel.`Antoniem: groothandel …
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/detailhandel

Detailhandel
De verkoop van niet-zelfvervaardigde goederen, zowel nieuw als tweedehands, aan consumenten (niet bedrijfsmatige gebruikers).

Gevonden op http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/methoden/begrippen/default.htm?conceptid=2375

groep winkels.
Gevonden op http://www.praktijkonderwijs.com/users/arkel/detail/begrippen.htm

Synoniem: winkeliers
Meer algemene term: mkb
Meer specifieke term: winkels, winkelsluiting

Gevonden op http://www.thesauruszorgenwelzijn.nl/detailhandel.htm

detailhandel
Kleinhandel (gericht op het verkopen van artikelen aan consumenten).
Gevonden op http://www.encyco.nl/nol.php

DETAILHANDEL
1) Kleinhandel 2) Midden- en kleinbedrijf
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/DETAILHANDEL/1

kleinhandel
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/detailhandel

detailhandel
(retail trade) (economie) handel die direct aan de consumenten levert. Bijv. In het derde kwartaal van 2005 heeft de detailhandel 0,6 procent meer omgezet.
Gevonden op http://jw.juridischwoordenboek.com/contentDefinition.asp?termRechtsgebiedId

detailhandel
handel die bestaat in de directe verkoop van waren in kleine hoeveelheden of aantallen aan particuliere verbruikers; kleinhandel
Gevonden op http://anw.inl.nl/article/detailhandel

10.

Detailhandel
Onder de detailhandel verstaan we de verkoop van producten aan consumenten. Voorbeelden zijn schoenenwinkels, kledingzaken, fietsenzaken, electronicazaken, boekenwinkels en ga zo maar door. Aanbod winkels Binnen het aanbod van Bedrijfspand.com vindt u honderden aangeboden winkels te koop en te huur geschikt voor de detailhandel. Detailhandel Panden
Gevonden op http://www.bedrijfspand.com/vastgoed-begrip/detailhandel/

11.

Detailhandel
Detailhandel of kleinhandel is het leveren van fysieke goederen voor persoonlijk gebruik aan de consument. Het is een sector die bestaat uit verschillende branches (zoals de levensmiddelenbranche, de modebranche, de wonenbranche enz.). De detailhandel is de laatste schakel van de bedrijfskolom die loopt van fabrikant tot consument. == Retail == He
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Detailhandel

Ronald Cozijnsen
06-10289621

—–Oorspronkelijk bericht—–
Van: rotterdam@flanderijn.nl [mailto:rotterdam@flanderijn.nl]
Verzonden: maandag 18 november 2013 14:54
Aan: r.cozijnsen@hebbetjes.nl
Onderwerp: Dossiernummer: 3258175

dat ze eens kennis nemen van wat er daadwerkelijk is en uitzoeken of dingne wle waar zijn en niet altijd maar dreigen ne de prijs opdrijven

originele kosten €116,00
oplichtings kosten € 150,90

totaal €266,90

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flanderijn en van Eck

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flanderijn en van Eck nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cozijnsen1972