Klacht: Hondenbungalow / Hema-actie

op 01 mei 2016 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Hallo Landal,

Ik heb gebruik gemaakt van de hema-actiebon. Een midweek in een deelnemend landalpark voor €139,-
Aangezien wij met een hond op vakantie gaan heb ik gekozen voor het park Wirfttal in Duitsland. Hier beschikken ze namelijk over diverse hondenfaciliteiten en hondenbungalows met een omheinde tuin.
Op het inschrijfformulier heb ik aangegeven graag van deze hondenbungalow gebruik te maken.

Afgelopen week kreeg ik de bevestiging van de boeking. Alles bevestigd maar helaas geen hondenbungalow. Volgens de website is de hondenbungalow wel beschikbaar. Daarop heb ik contact gezocht met Landal met de vraag waarom wij niet in de hondenbungalow geboekt zijn.
Er werd mij verteld dat deze bungalows niet aan de actie deelnemen.
In de actievoorwaarden en op de website staat hier niets van vermeld.
De medewerker van Landal wist mij te vertellen dat deze bungalows onder de speciale bungalows vallen en daarom niet deelnemen aan de actie.
De speciale bungalows zijn te vinden onder accommodaties op de website.
Het klopt echter dat hier de hondenbungalows staan vermeld maar wat schetst mijn verbazing…. 2 pers.accommodaties en rookvrije bungalows staan hier ook onder en die kunnen ook worden geboekt volgens de actie.

Kortom…. Dit klopt niet!

Ik wil graag een hondenbungalow toegewezen krijgen in het park Wirfttal

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Landal GreenParks over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Landal GreenParks in behandeling genomen

Heeft op 09 mei 2016 om 15:13 geantwoord

Onderstaande reactie ontvangen/ geen oplossing geboden:

Geachte mevrouw Klootwijk,

Graag reageer ik op uw e-mail van 1 mei over de door u aangeschafte Hema voucher voor een verblijf bij Landal GreenParks.

Het is spijtig dat de Hema voucher voor verwarring heeft gezorgd. U heeft op het reserveringsformulier aangegeven graag een hondenbungalow te wensen. Dit betreft echter niet een standaardbungalow. Ik verwijs u naar de voorwaarden op www.landal.nl/HEMA. In de voorwaarden wordt vermeld dat de voucher geldig is voor een standaard accommodatie. Op de bovengenoemde pagina is tevens de actuele beschikbaarheid weergegeven. Hier kunt u zien welke typen voor de door u gewenste periode beschikbaar zijn. De hondenbungalow staat hier ook niet tussen.

Ik vind het vervelend dat u teleurgesteld bent. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest. Helaas kunnen wij geen hondenbungalow voor u beschikbaar stellen. Wij hopen op uw begrip.

Mocht u nog vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact op te nemen. Wij wensen u een fijn verblijf toe op Landal Wirfttal!

Gastenservice Landal GreenParks

Bericht van Landal GreenParks

8 maanden geleden - Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw melding opnieuw voorleggen aan de betreffende afdelingen binnen Landal GreenParks. Het kost enige tijd om u een zorgvuldig antwoord te kunnen geven. Wij voorzien u binnen 14 dagen van een reactie. Met vriendelijke groet, Gastenservice Landal GreenParks

Reactie van de melder van de klacht Henrike Klootwijk

8 maanden geleden - 13-05: Vandaag gebeld door Landal.... Ze gaan de informatievoorziening op de site nogmaals nader bekijken. Verder geen enkele tegemoetkoming! Ze konden wel een mooi plekje voor mij regelen maar geen bungalow met opheining. Tragisch...

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Landal GreenParks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Landal GreenParks

Heeft op 17 mei 2016 om 10:04 geantwoord