Klacht: opvragen correspondentie

op 15 juli 2019 over Hoist Finance in de categorie Vermogensbeheer

goede avond
ik heb al eerder geprobeerd om de correspondentie op te vragen die gaat over de beslaglegging op mijn loon die door mijn werkgever meerdere keren niet is betaald en waar wel brieven naar hem over zijn gestuurd maar die ik maar niet kan krijgen.
mijn advocaat heeft 2 maal naar Hoist een verzoek ingediend en krijgt ook afwijkende berichten terug van hen
kunt u ons helpen?
mijn advocaat heet mr M.R Dill
tel nr 078-6148484
adres is van Strijsingel dordt-recht.nl

als eindelijk deze gevraagde en erg belangrijke stukken voor mij boven komen en weer in onze handen zijn

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoist Finance over deze klacht.

Bericht van Hoist Finance

3 maanden geleden - Geachte heer van Katwijk,U hebt een klacht ingediend via klacht.nl met betrekking tot de verstrekking van informatie in relatie tot het loonbeslag. In het schrijven geeft u aan dat u en uw advocaat meermaals om informatie met betrekking het loonbeslag heeft gevraagd maar niet heeft ontvangen.Wij hebben de correspondentie tussen Syncasso en uw werkgever opgevraagd en deze informatie, samen met een betaaloverzicht, toegezonden per mail aan uw advocaat, conform uw verzoek.Wij verzoeken u eventuele aanvullende informatie verzoeken omtrent het beslag rechtstreeks te richten aan Syncasso. Syncasso is de deurwaarder die het beslag ten uitvoer heeft gelegd en u hier eventueel nadere informatie kan over verstrekken. Bent u het niet eens met ons antwoord? U kunt contact opnemen met het Klachten Instituut voor Gecertificeerde Incasso Diensten (KIGID), of direct contact opnemen met een burgerrechter. Alle informatie over onze klachtenprocedure vindt u op www.hoistfinance.nlHoogachtend,Hoist Finance AB

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hoist Finance in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoist Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoist Finance

Heeft op 02 augustus 2019 om 14:29 geantwoord