Klacht: Onterechte afhouding!

op 15 mei 2018 over Hoist Finance in de categorie Vermogensbeheer

Mijn dossier bij Hoist was in 2012 afgesloten en nu hebben ze in november 2017 van mijn uitkering 177€ onterecht afgehouden!na lang bellen en afspreken hebben ze dit in mei 2018 nog steeds niet terug gestort op mijn rekening terwijl ze dit meermaals hadden toegezegd!het zijn echte haaien onbetrouwbaar!

Als ze mijn geld terug zouden storten zoals dat ze het hadden beloofd!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoist Finance over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Sandok

11 maanden geleden - Ik had idd schulden bij citibank maar dit werd netjes terugbetaald en in 2012 was mijn laatste betaling!ik heb 2 maanden een uitkering genoten in november en december 2017 en het is in november dat hoist een onterechte afhouding van 177€ heeft gedaan op mijn uitkering!ze moeten normaal gesproken elke instantie op de hoogte houden dat het schuld is vereffend dus dat doen ze niet!met als gevolg ik kan al maanden op mijn geld wachten!dieven zijn het!dat ze het geld steken waar dat de zon niet schijnt,want zo kan ik ook rijk worden!!!

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hoist Finance in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoist Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoist Finance

Heeft op 12 juli 2018 om 17:08 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Sandok