Klacht: BKR registratie en de behandeling van

op 28 februari 2018 over Hoist Finance in de categorie Vermogensbeheer

Aangezien het personeel van Hoist geen ABN kan spreken vroeg ik om doorgeschakeld te worden naar een manager. Dit kon meneer Zandbelt niet doen en gaf aan dat ik het met hem moest doen. Maar meneer begreep mijn vraag denk ik niet eens en begon mij een uitleg te geven over waar de coderingen van het BKR voor staan… ‘niet mijn vraag’
Meneer wou z.s.m. de leiding proberen over te nemen alsof ik een of andere super wanbetaler ben en niet geschoold of iets dergelijke omdat hij me aansprak alsof ik een klein kind was. Ik heb meneer netjes een fijne dag gewenst en heb per direct opgehangen. Teruggebeld en gesproken met Susan… deze dame begreep er ook geen hol van en begon aan te geven dat de registratie juist is verlopen… Ik gaf toen eventjes ter herinnering aan dat Santander de registratie heeft gedaan en niet zij. Toen kreeg ik van ja we hebben toch alles ingelezen en hebben gezien dat het goed is gegaan… Toen vroeg ze me wat me vraag was aangezien ze het waarschijnlijk ook niet begreep, omdat zij naar mijn weten niet eens de moeite heeft genomen om ook maar een seconde correct te luisteren zonder achterliggende gedachte alsof ik achterlijk was… Toen vroeg ik aan haar op een zeer volwassen manier of ze dacht dat ik achterlijk was? Nou toen hadden we de poppen aan het dansen en wou ze niet meer in discussie terwijl we niet eens aan het discussiëren waren maar ze gewoon geen antwoord op mijn vraag had omdat ze blijkbaar doorkreeg dat ik communicatief toch wel sterk was… Toen hing ze op met Daaaaggg!
Lekker professioneel Hoist…

Weer gebeld met de vraag of ik de manager kan spreken i.v.m. artikel 46 of mijn registratie doorgehaald kan worden… Ik kreeg een mail adres omdat ze niet mans/vrouws genoeg waren om mij door te schakelen naar de desbetreffende persoon.

Ter informatie is al dit gezeik om een rekening van 1300 euro die ik in 1x heb betaald. Zodat zij een H codering willen plaatsen of helemaal verwijderen… maar nee dat doen zij soort van niet terwijl een medewerker dat vorig maand wel tegen mij heeft gezegd. En die medewerker zijn naam kreeg ik op een of andere manier maar niet door.

Maar goed dit is mijn klacht.

Indien ik binnen 3 werkdagen niks verneem van Hoist ga ik ook een verzoekschrift indienen betreft deze registratie. Op basis van Artikel 46 van de wet Wbp. En na gelezen te hebben hoe Santander hiermee is omgegaan schat ik de kansen hoog in, en laat ik Hoist in iedergeval voor alle kosten die ik hiervoor heb gemaakt opdraaien en wat ik daardoor ben misgelopen, ben zelf namelijk ook gewoon een ondernemer die een zaak te runnen heeft!

Ps. de klacht staat enkel voor het bedrijf zichtbaar uit beleefdheid, maar geloof me ik ben een *&^%$#* en zal dit graag openlijk overal publiceren indien Hoist niet eens het fatsoen heeft om contact op te nemen.

Ashwien Mangroelal

Wanneer de registratie per direct bij het BKR verwijderd wordt!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoist Finance over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hoist Finance in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoist Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoist Finance

Heeft op 05 juni 2018 om 14:52 geantwoord

Heeft op 06 juni 2018 om 09:23 geantwoord

Goedendag,

Jullie hebben al toegegeven dat de A codering onjuist is doorgevoerd. Deze hebben jullie netjes laten verwijderen. Het bedrag is al een tijdje voldaan, Dan kunnen jullie de 2 codering toch ook net zo goed weghalen!? Dit omdat heel die A codering niet correct is doorgevoerd

Alle klachten die gemeld zijn door Ashwien Mangroelal