Klacht: Bkr registratie

op 28 december 2018 over Hoist Finance in de categorie Vermogensbeheer

Hoist is zeer slecht telefonisch bereikbaar. Op dit moment zitten wij al een half uur aan de telefoon maar nog steeds geen gehoor. Ook is er geen wachtbandje en gaat de telefoon alleen maar over . U kunt mij niet vertellen dat er in 30 minuten tijd niemand in staat is om even een telefoon op te nemen, al is het maar om iemand te woord te staan en aan terugbel verzoek op te schrijven. Op het moment dat de telefoon wordt opgenomen en er vragen worden gesteld over een het aanpassen of herstellen van een A2 codering wordt er verschillende informatie afgegeven en van het kastje naar de muur gestuurd. Wij zijn hier nu al bijna 2 weken mee bezig maar nog steeds geen duidelijk resultaat. Deze herstel code is op de laatste BKR overzicht opeens verdwenen!! Dit lijkt mij geen moeilijke vraag of erg moeilijk aan te passen. Service is heel erg slecht!!!

- betere bereikbaarheid
- geen verschillende informatie afgeven
- snellere afhandeling bij vragen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoist Finance over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hoist Finance in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoist Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoist Finance

Heeft op 03 januari 2019 om 17:42 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Shannonvanwanrooij