Klacht: Bkr registratie

op 12 november 2018 over Hoist Finance in de categorie Vermogensbeheer

Mijn bezwaarschrift naar Hoist Finance

had in 2008 een doorlopend krediet bij interbank afgesloten en achteraf ook nog met woeker rente van bijna 13% rente ipv 4,5% rente. In 2012 door relatie problemen in de schulden gekomen

Door achterstand bij incasso bureau incassade terecht gekomen
Doordat ik al loonbeslag had kon ik ook geen regeling treffen, waardoor mijn lening van 16.000 van interbank ook via mijn loonbeslag werd afgelost,
heb al die tijd afgelost met loonbeslag. Tijdens mijn loonbeslag heeft Hoist finance mijn schuld via een cessie goedkoop overgekocht geen bericht over gehad en werd u mijn nieuwe schuldeiser.
Hoist finance heeft mij aangemeld bij het Bkr terwijl ik niet bij u achterstand had.
Vorige maand heb ik alles afgelost ook geen loonbeslag meer.
Ook staat er op mijn BKR een eind datum
Ik vind het niet erg dat u mijn schuld had overgenomen
Wat ik geleend heb moet ik ook terug betalen
Heb nu een koopwoning op naam staan geen hypotheek erop waarde woning 75.000. Schenking van moeders in 2013 betaal mijn moeder wel geld hiervoor per maand
Ben nog steeds buschauffeur en wil nu samen met vriendin een grotere woning kopen deze woning is te klein voor ons
Heeft maar 1 slaapkamer als er gezins uitbreiding komt is dat te klein
Heb vast contract, vriendin werkt geen schulden meer
Krijg geen hypotheek door A2 registratie bij BKR
Daarom wilde ik u vragen of u misschien zo vriendelijk zou willen zijn om mijn BKR A2 codering te willen verwijderen.

Kreeg Nee te horen van Hoist finance
Terwijl ze niet naar de belangen kijken van de situatie nu
Ik verdien 2300€ netto toen ik loonbeslag had kreeg ik 1300€ per maand 7 jaar lang, heb 7 jaar lang zuinig gedaan en heb alles op orde nu en vriendin werkt zitten samen op 3000 netto per maand

A2 registratie verwijderen bij Bkr door Hoist Finance

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoist Finance over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hoist Finance in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht N. S

5 maanden geleden - Dit is nog geen oplossing dit is dat ze nog moeten reageren op klacht.. Is dus niet opgelost maar in behandeling. Hoist finance heeft alleen gereageerd dat ze de klacht ontvangen. Dat noem ik niet opgelost Pas als BKR registratie A2 verwijderd is dat is de klacht opgelost Oh en kom niet met die zin.. De regels van het BKR zijn... Uitspraak Rechter. belangen van het individu gaan voor de regels van het BKR

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoist Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoist Finance

Heeft op 22 januari 2019 om 09:37 geantwoord