Klacht: Geen afstudeerbegeleiding beschikbaar

op 28 april 2018 over Hogeschool Inholland in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Nu al vier jaar aan het afstuderen wat werkelijk onmogelijk is op Inholland DH. Zo had ik een leraar die wilde dat ik bij haar thuis kwam om begeleiding te krijgen, want ze wilde op haar vrije dag niet naar school toe komen. Op andere dagen had ze blijkbaar geen tijd. De tweede begeleider had ook geen tijd voor mij en gaf regelmatig tegenstrijdige adviezen. De ene keer was hetzelfde stuk goed, een week later moest het weer opnieuw.

De derde nam zelfs een haar kind mee naar een individuele afspraak. De vierde heeft blijkbaar in april ontslag genomen en verwacht dat ik nu naar zijn nieuwe werklocatie kom voor les, in plaats van mijn schoolgebouw. De zesde was enkel voor een zomertraject en gaf weer heel andere richting aan mijn scriptie dan de laatste begeleider.Tevens keurden de diverse docenten steeds af wat de vorige had goedgekeurd.

Ik heb vorig jaar mijn studie stopgezet nadat ik over begeleider nummer drie een klacht heb ingediend. Ze had geen tijd, bleek mijn scriptie niet echt te lezen en nam haar kind mee naar de les. De school beloofde beterschap, maar ik heb nu wederom een begeleider die geen tijd heeft voor mij, want de beste man heeft ontslag genomen.

Ze geven wel aan dat hij mij verder helpt met mijn scriptie, maar dat kan pas eind mei als hij terug is van vakantie (het is nu half april). Tevens kan dat dan niet in mijn schoolgebouw maar in het gebouw van zijn nieuwe werkgever. Ik voel mij hier niet prettig mee, want ik wil gewoon op school werken.

Ik wil mijn schoolgeld terug voor de acht jaar die ik voor niets heb geïnvesteerd in Inholland. Ik wil in ieder geval mijn schoolgeld terug voor de vier jaar die ik kwijt ben aan afstuderen, omdat Inholland geen docent kan leveren om mij te helpen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Inholland over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Inholland in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door KQB