Klacht: Hoge prijs voor wat geleverd word

op 22 februari 2018 over van Genabeek in de categorie Installatiebedrijven

18-1-2018

Ik heb een water lekkage in de badkamer nu heb ik via het internet deze site gezien https://lekdetectiecentrale.nl/ en vervolgens het nummer wat hier bij hoort gebeld.
Dan krijg ik een mail dat er 18-1-2018 een monteur langs zou komen, waarop ik de gehele dag op heb zitten wachten niet komt. Ik heb ook nog wat mailing verzonden naar dat bedrijf om te vragen waar ze bleven, maar geen replay op gehad. Telefonische niet bereikbaar, want er stond geen nummer in de mailing.
Avonds word ik gebeld (prive) dat de monteur bij mij voor de deur stond dit rond 19:30 uur.
Ik zei dat ik de gehele dag had zitten wachten op jullie, antwoord was uitloop. Ik zei maar je had gewoon even kunnen bellen toch, antwoord geen tijd voor gehad.
Ik ben toen naar huis gereden, omdat ik in tussen tijd ook andere die moest doen.
Na wat over en weer gepraat te hebben ging de monteur aan de gang.
Water kraantje dicht foto maken water kraantje open foto maken, vervolgens boven nog wat foto`s gemaakt en dat was het zie factuur. Er is zelfs nog niet een stukje gereedschap aan te pas gekomen.
Het zit in de warmwater leiding zei de monteur, waarop ik antwoorden dat wist ik al ik wil alleen weten waar het lek zit. Jij hebt toch een gaslekdetektie bij om dat op te sporen vroeg ik.
Nee zei de monteur ik heb niets bij ik nam deze klus over van een collega die naar huis moest.
Nu heb ik een rekening gekregen voor 20 min werk en 6 foto`s en een vochtmeting die ik niet heb gezien, zowel ter plaatsen als in het meetverslag. Nu is hier € 443,89 voor gerekend dat is veel geld en toch zeker voor wat ze geleverd hebben.

Als het bedrag word gereduceerd
Ik heb dit al bij DAS neer gelegd

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over van Genabeek

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over van Genabeek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cobus1957