Klacht: hoge piep bij kassa

op 24 juli 2017 over Vomar in de categorie Supermarkten

De Vomar in IJmuiden aan de Kennemerlaan is onlangs prachtig verbouwd. Het viel wel direct op dat bij kassa (10?), de kassa bijna recht tegenover de draaideur, een hoge piep te horen is. Misschien niet voor iedereen te horen (ouderen en slechthorenden), maar wel voor normaal horenden. Voor mij persoonlijk is de pieptoon dusdanig hoog en scherp dat ik de kassa vermijd. Ook de kassa’s ernaast zijn geen optie voor mij, want daar is de piep nog steeds te horen. Alleen de laatste kassa’s (1 en 2?) bieden uitkomst voor mij. Deze kassa’s zijn alleen open wanneer het drukker is. Ik heb het al eens aangegeven bij de medewerkers; zij adviseerden mij (zeer vriendelijk overigens) om de opmerking/klacht via uw site te melden. Vanwege de nare piep merk ik dat ik de Vomar begin te mijden en elders mijn boodschappen doe. Mogelijk dat meerdere mensen dit doen? (mensen met gevoelige oren of gehooraandoeningen?). Volgens mijn man is het de transportband die het geluid produceert. in dat geval zou een spuitje WD40 (soort kruipolie) het heuvel snel en goedkoop kunnen verhelpen. Ik heb het nog een paar weken afgewacht met de gedachte: ‘ik zal toch niet de enige zijn die hier last van heb’?, maar de piep is er nog steeds. Is dit bekend bij u? en kan er wellicht iets aan gedaan worden?

Als de hoge pieptoon bij de bewuste kassa verdwenen is.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M@Oosting07