Klacht: hoge factuur en geen oplossing of rapport

op 09 februari 2018 over van Genabeek in de categorie Installatiebedrijven

– Aankomst 11.10 uur, de loodgieter stond 13.15 uur weer buiten. In deze tijd heeft hij ook koffie gedronken en de administratie bijgewerkt.

– Geen reden voor klacht gevonden. Ik moest blauwe kleurstof gebruiken en na 5 dagen doorgeven of de lekkage blauw verkleurd was. Heb dit woensdag 31 januari doorgegeven met de vraag wat nu de volgende stap is.

– Factuur ontvangen van 658,66! Geen schaderapport ontvangen en geen reactie op de mail.

Conclusie: nog steeds niet duidelijk wat de reden van lekkage is, geen rapport ontvangen en geen reactie op de mail. Wel een absurd hoge factuur gekregen . vraag me af hoe betrouwbaar en deskundig dit bedrijf is!!!

De verzekering wil een nieuw lekdetectiebureau inschakelen omdat ze hiermee niet verder willen en hebben me geadviseerd de factuur niet te betalen.
Dus tevreden met kwijtschelding factuur.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over van Genabeek

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over van Genabeek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gaffelhoek31