Klacht: Hoezo transport, waardeloos bedrijf

op 19 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketen worden gewoon niet verzonden maar staan via hun track en trace gewoon 3 weken in transport mislukt

Als mijn pakketen geleverd worden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 20 juni 2017 om 11:16 geantwoord

Geachte heer Kemmink,

Bedankt voor uw gegevens. Allereerst onze oprechte excuses! Ik zie inderdaad dat uw order niet compleet is aangekomen op ons depot en we daardoor niet konden uitleveren.
Daarna hebben we een deel van het pakket nageleverd gekregen, echter is deze op een ander depot terecht gekomen. Zo lang het pakket niet compleet op het juiste depot ligt, kunnen wij geen nieuwe afspraak inplannen.

Ik heb uw klacht neergelegd bij het betreffende depot zodat ze hier achteraan kunnen gaan. Houdt vooral uw Track & Trace in de gaten, zodra het is opgelost ziet u hier namelijk de mogelijkheid om het opnieuw in te plannen.

Nogmaals excuses voor al het ongemak! Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevredenklant1234asdf