Klacht: Hoezo bezorging?

op 12 augustus 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na 1 onaangekondigde poging tot aflevering, is pakje direct naar pick up point gebracht. Op het briefje in de bus is bovendien vrijwel elk vakje aangevinkt (verwarrend).

Extra afleverpoging, of ruimte bieden een aflevermoment te specificeren was fijn geweest. Of afleveren bij buren (volgens het briefje is dat een optie). Moet nu halve stad door.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:52 geantwoord