Klacht: Hoesjes

op 05 augustus 2018 over Gsmpunt.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Geachte GSMpunt.nl

Ik heb een klacht met betrekking tot een product dat jullie aanbieden.
Ik heb 2 hoesjes besteld voor dezelfde type telefoons. Echter is in 2 maanden tijd de toestellen zeer beschadigd door de hoesjes! De achterkant van de hoesjes zijn niet geschikt voor het materiaal van de toestellen naar mijn mening want in een termijn van 2 maanden zijn er intens veel en ook diepe krassen op de telefoons gekomen. Op 2 telefoons dezelfde schade. Dit heb ik telefonisch bij jullie gemeld en foto’s verstuurd via mail. En in plaats van dat jullie dit in behandeling hebben genomen, hebben jullie een aanname gedaan wat de oorzaak is hiervan zonder er naar gekeken te hebben. Dit vind ik een kwalijke kwestie en wij zijn de dupe van de slechte service en kwaliteit van jullie aangeboden producten. de klantenservice heeft mij ook afgewimpeld in zijn mail naar mij toe. Ik verwacht een oplossing en dat er serieus wordt omgegaan met klachten over producten richting de klanten en geen afwimpeling.

- de klacht dient serieus in behandeling worden genomen. (Geen aannames of afwimpeling)
- een vergoeding gezien we de dupe zijn van slechte producten. Jullie speculeren over nieuwe hoesjes afdwingen voor jullie zelf, maar hiermee zijn de problemen voor nu en voor in de toekomst niet opgelost.
- het bedrag van de hoesjes vergoed. Dit is toegezegd en later niet meer. Er zijn foto\'s bekend dat de hoesjes kapot zijn. Dit is voldoende bewijs dat deze hoesjes kapot zijn. Er is ook gewoon garantie op en wij moeten nu nieuwe hoesjes gaan aanschaffen door dit geintje. En daarnaast hebben wij telefoonhouders aangeschaft met Magneetjes. Deze zijn niet van de hoesjes af te krijgen zodat deze weer elders geplakt kunnen worden. Hier verwachten wij ook begrip voor!

De bestelnummers die bij jullie zijn besteld zijn als volgt.
- 25588914
- 25591536
- 25559866

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gsmpunt.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gsmpunt.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gsmpunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gsmpunt.nl

Heeft op 06 augustus 2018 om 10:15 geantwoord

Beste heer Heitmann,

Dank voor het indienen van uw klacht op klacht.nl. Zoals in eerdere communicatie besproken mag u de hoesjes terugsturen, dan storten we het geld hiervoor terug. Dat aanbod is nooit ingetrokken, maar u gaf aan de hoesjes niet terug te willen sturen. In dat geval kunt u geen gebruik maken van het recht op ontbinding van de koop, en kunnen wij het aankoopbedrag niet terugstorten.

De magneetjes moet u er dan wel zelf even afhalen indien u deze wenst te houden.

GSMpunt.nl Team

Heeft op 06 augustus 2018 om 10:28 geantwoord

Zoals ik eerder heb aangegeven, we zijn de dupe van foutieve hoesjes en op die hoesjes zitten die Magneetjes. Ik geef al zo vaak aan, dat deze Magneetjes er niet correct afkomen. Als deze geplakt zijn zitten deze niet alleen muurvast, maar de plaklaag laat ook los. Dit zorgt voor nog meer onkosten omdat ik dan ook nog is nieuwe Houders moet kopen. Ik kan deze nu wel voor een zacht prijsje kopen elders. Want heb er wel naar gekeken. Als jullie 50% van dat ene magneethoudertje a 14,95 kunnen vergoeden naast de hoesjes dan heb ik er weinig verlies op. En zo kan ik ze met een gerust hart terugsturen. Ik wil desnoods foto\'s meesturen dat de Magneetjes hun plakstrips echt loslaten. Want dit is echt het geval. Ik durf ze er echt niet meer af te halen.ik hoop dat jullie hiermee akkoord kunnen gaan en dat jullie begrijpen dat er kosten zijn verbonden voor ons voor het terugsturen van de hoesjes ivm die Magneetjes. Ik wil jullie danken voor de moeite die er alsnog in wordt gestoken. Maar ik hoop dat het vanuit mijn perspectief kan worden bekeken.

Alle klachten die gemeld zijn door MickeyHeitmann