Klacht: Hoesje voor Galaxy J1 2016 nooit geleverd

op 03 augustus 2017 over Smartphone24uurshop.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben via de site van Smartphone24uurshop.nl een hoesje besteld. Het is echter nooit geleverd.
Op emails kwam er nooit reactie.
2 keer hebben we telefonisch contact gehad, waarbij werd beloofd dat het hoesje alsnog zou verstuurd worden.

Gewenste Oplossing:

Tot dusver ... niets

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Smartphone24uurshop.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Smartphone24uurshop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Smartphone24uurshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Smartphone24uurshop.nl

Heeft op 03 augustus 2017 om 17:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

`Beste

Uw order betreft een zending naar België, u Heeft gekozen voor een standaard verzending. Wij hebben uw al eerder op de hoogte gesteld dat de verzending naar een ander Europees Land in dit geval ( België ) niet onder de standaard verzending valt. De order staat nu op Hold er dient een extra bedrag van € 1,99 betaald te worden zodat onze vervoerder uw order kan verwerken en versturen.

M.V.G
Marco van smartphone24uurshop

Heeft op 08 augustus 2017 om 16:59 geantwoord

Beste,

Dank je dat op dit bericht snel terug komt. Hopelijk kunnen we dit nu finaal afsluiten.

Spijtig genoeg heeft het bericht om 1.99 EUR extra betalen ons nooit bereikt. Dat was zeker ook niet was besproken toen ik jullie belde. Toen was telkens sprake van aan late levering door jullie leverancier.

Ondertussen hoeven we het hoesje niet meer. We hebben al lang een ander gekocht. Kan het reeds betaalde bedrag (11,94 EUR) teruggestort worden aub?

MvG,
Koen

Alle klachten die gemeld zijn door KoenDeSmet