Mijn Klacht:
Verschrikkelijke ervaringen met HOEN. Ik woon inmiddels 2,5 jaar in een huurwoning waar ik een fors bedrag voor betaal maar qua service weinig voor terug krijg. Ik ben sinds het begin dat ik hier woon bezig met het verkrijgen van goede isolatie. Aannemers zijn afgelopen november/december eindelijk langs gekomen en hebben een offerte opgemaakt. Het is inmiddels eind april en HOEN doet er niets mee. Ik heb HOEN tig mails gestuurd maar hier wordt bijna nooit op gereageerd of ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Telefonisch geldt hetzelfde. Echter krijg ik te horen dat ze het te druk hebben en niet alle mails te woord kunnen staan. Ik vind dat niet professioneel en klantvriendelijk, ieder bedrijf dient hier tijd voor te hebben om klanten te kunnen behouden.
Ook heb ik gevraagd waar ik een officiële klacht kan indienen, en hierover willen ze ook niets zeggen. Ik maak me zorgen om de professionaliteit van dit bedrijf als ze geen klantenservice afdeling kunnen runnen.
Dit bedrijf heeft een nascholing nodig. Ze doen blijkbaar ook niets met de klachten die aangegeven worden. Ik hoop dat hier werk van gemaakt wordt want zo kun je niet tegenover je klanten handelen.
Gewenste Oplossing:
Dat HOEN service verbeterd en klanten beter te woord staat. Ook moeten ze de afspraken nakomen die ze maken.
