Klacht: Heel veel heen en weer gemail en gebel maar er wordt niets geregeld.

op 12 februari 2016 over Hoen Vastgoedbeheer in de categorie Vastgoed

Mijn buurman en ik huren een garage aan de Weerdestein in Dordrecht via Hoen vastgoedbeheer – Amsterdam.

nu zijn er sinds enige tijd onder de kopers zenders (afstandsbedieningen om de deur te openen) welke wij ook graag willen. Eitje zou je zeggen want het is als een sleutel zo bijbesteld…Mijn Buurman is in December 2015 gaan bellen en zou terug gebeld worden wat nooit gebeurd is. Ik ben van 16 januari gaan mailen, dit meerdere malen per week maar het enige antwoord wat we krijgen is ja ik wordt teruggebeld door de VVE en ik bericht zsm terug. Ondertussen is het 12 Februari en weten we nog niks. Dus maar eens kijken of het via deze weg lukt. Volgens meerdere mensen staat Hoen bekend als erg makkelijk zo hebben wij uit het verleden ook ervaren met het kapot gaan van de deur en het slot waar je de deur mee openmaakt. Ook is de garage naar ons idee niet goed onderhouden (deur zit vol mos, verzakkingen in de bestrating, lampen zijn geruime tijd kapot. Alle garages hier in de wijk hebben nette nieuwe deuren en bestrating gekregen. Je mag aannemen dat als mensen netjes betalen er ook gewoon maandelijks een TD de garage bezoekt en alles naloopt…niet te zien dus. Dus Hoen ook een verhoging zal niet op zijn plaats zijn zolang er geen fatsoenlijke service en onderhoud is van jullie uit.

Kosteloos mijn buurman en mij een zender opsturen.

Reactie van de melder van de klacht FransHermsen

3 jaren geleden - Er wordt niet meer gereageerd op emails en berichten op de facebookpagina worden verwijderd.Goed bedrijf zeg.

Alle klachten die gemeld zijn door FransHermsen