Klacht: betaalde 1800 per maand, had geen verwarming

tfvisser15 op 03 mei 2023 over Hoen Vastgoedbeheer in de categorie Vastgoed

Helaas heb ik nog steeds een groot probleem met Hoen wat betreft het compensatie verzoek van mijn vorige woning op de Raamstraat 6b.
Sinds Dec 22 had ik aangegeven dat er een probleem met de CV en centrale verwarming wat betreft geen warm water, en geen verwarming in de huis van Raamstraat 6b (eigenlijk al sinds in had in verhuisd omdat de monteur heeft uitgelegd dat de elektriciteit helemaal niet goed was reregeld, en daarom had ik geen verwarming. Dus sinds de begin van nov 2021 tot feb 2023) Helaas was ik niet van de idee dat een bedrijf zo slechte hun zakken zou regelen, dat ik heb gewoon door de last doorgegaan tot dat in de winter van 2022 het is letterlijk min graden geworden binnen mijn huis en onleefbaar geworden ik heb voor de eerste doorgegeven dat het verwarming stuk was (eigenlijk alleen omdat een collega van mij heeft me aangemoedigd om mijn klagen tegen Hoen in te sturen, omdat ik zo veel betaalde qua huur: 1800!) Dus, ik heb voor het eerste aangemeld tussen de periode (Dec 2022 – feb 2023) dat het verwarming (geen warm water, geen verwarming) helemaal stuk was. Het duurde bijna drie maanden tot dat het verwarming gefikst werd. Ik moest meerdere keren per dag bellen om te organiseren dat iemand langs zou komen om de verwarming te fixen. Voor deze redenen ben ik weg verhuisd van deze locatie, omdat eigenlijk wilde ik niet weg van hoe dichtbij ik was in het centrum van Amsterdam. Daarna ben Ik door de HOEN administratie verteld dat ik een verzoek voor compensatie moet insturen om in aanmerking te komen voor een compensatie, omdat het is niet netjes dat ik zoveel betaalde voor iets dat niet werkte, en eigenlijk kapot vanaf het begin was. Ik heb dit al maanden geleden gedaan, en heeft allemaal de bewijsstukken van de emails dat ik heb al per dec gestuurd (email correspondentie waar ik op de 22nd van december had genoemd, en weer in April tegen Milja van Heemsberg de accountmanager, en er is tot nu geen actie genomen. Verder nog, Milja van Heemsberg heeft geen reactie, of antwoord gegeven naar mij nadat ik haar vandaag heb voor de de 10de keer gebeld om te vragen wat de status van mijn verzoek was. Op de 13de van april van Milja zei ze dat ze nog geen contact had gehad met de eigenaar. Verder zei ze dat de eigenaar de enige is die dit compensatie kan goedkeuren. Ik vind dit echt niet netjes. Ik heb net een bedrag van 700 voor deze woning betaald zelfs na dat ik ben weg verhuisd omdat ze zeiden dat ik niet goed heb ingeschreven i.v.m. elektriciteit, maar ondanks dit kan Hoen Vastgoed Beheer en de eigenaar niet eens mijn verzoek serieus nemen.

een compensatie van deze periode tenminste (dec 22 - feb 2023) van mijn huur

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hoen Vastgoedbeheer

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hoen Vastgoedbeheer nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tfvisser15