Klacht: Arrogantie van de bovenste plank

G.J. Zwart op 29 augustus 2023 over Hoen Vastgoedbeheer in de categorie Vastgoed

Na overname van MVGM naar Hoen vastgoedbeheer zijn we op de Molengang in Anna Paulowna van een warm bad in een drama terecht gekomen waar je als bewoner de rillingen van krijgt.
Onderhoud is na beloften van de telefoniste door de TD rechtstreeks de prullenbak in geschoven en het sturen van mails heeft totaal geen zin.
Kwaad worden daar wachten ze op daar ze dan met het woord bedreiging kunnen schermen en in alle waarschijnlijkheid de gesprekken opnemen om dat te gebruiken.
Dit ben ik zat en zal deze klacht doorsturen naar de landelijke media met de daarbij behorende klachten met de vraag deze te publiceren en verder redactioneel onderzoek.
In een voorgaande klacht ook gelezen dat er zonder probleem overgegaan wordt van sociaal naar vrije sector wat mij ook is overkomen.
Hoen vastgoedbeheer is een nare partner

Goed onderhoud en een goed gesprek

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hoen Vastgoedbeheer

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hoen Vastgoedbeheer nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G.J. Zwart