Klacht: Hoekbank is niet goed

op 11 januari 2014 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Bij Neckermann een hoekbank gekocht-bank is niet goed-klacht gemeld-Neckermann doet niets-ben al zeker 8 maanden bezig.Nu heb ik het uit handen gegeven.Blijkbaar moeten ze eerst TV komen voor er iets kan gebeuren.Ik houd jullie op de hoogte.
Helaas.

Als de bank terug gehaald word.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door neckermann.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat neckermann.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

neckermann.com

Heeft op 15 januari 2014 om 09:20 geantwoord

Naar aanleiding van de melding van klant, hebben wij het rapport van onze reparatiedienst opnieuw bekeken. Inmiddels hebben wij aan klant gemeld dat wij bij ons eerder ingenomen standpunt blijven. De monteur heeft bij beoordeling van de hoekbank geen gebreken geconstateerd en mevrouw heeft uitleg gekregen over de materiaalgebonden eigenschappen van het artikel. Wij hebben vertrouwen in de expertise en de kunde van onze reparatiedienst en kunnen dan ook niet ingaan op het voorstel van de klant om de hoekbank alsnog retour te nemen.

Heeft op 15 januari 2014 om 16:18 geantwoord

Voor Neckermann is de klacht opgelost maar voor mij niet.
De kussens zijn niet allemaal goed gevuld en opkloppen gaat niet. Bovendien moet ik de bank dan van de muur trekken en dat kan ik niet. Heb daar door al rug problemen.
Met vriendelijke groet

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van neckermann.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Carocel27