Klacht: Hoe kun je de leveringen stoppen

op 27 januari 2017 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

Help Help!!!

Beste allen ik krijg bestellingen van go white binnen die ik nooit heb geplaatst!!!!!!
Waar kan ik dit terugzenden? Is retour afzender onbekend voldoende en hoe kun je dit stoppen!!!!

Heb nu 2 X een levering binnen gehad van 47,00 euro dit is absurt!!

Ik wil dit niet en heb dit nooit aangevraagd!

Hoe komen ze erbij dit zomaar te kunnen doen!

U allen dank voor het meedenken.

De pakketten dienen per direct terug te worden genomen zonder voortvloeiende kosten.

BOVENDIEN MOETEN ZE JE per direct uit het zogenaamde systeem halen waar ze je gevegevens vandaan hebben of hebben opgeslagen!

Dit is bespottelijk ! Mensen zo in de val lokken door producten toe te zenden MET EEN FACTUUR DIE ZIJ ECHTER NIET HEBBEN GEPLAATST.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 25 juli 2017 om 03:27 geantwoord

Geachte Kim Bajomo,

Wij constateren dat uw klacht nog steeds openstaat.
Onze klantenservice heeft uw bericht van 24 januari 2017 in goede orde ontvangen.
In uw e-mail gaf u aan ongewenst producten van ons te hebben ontvangen en deze retour heeft gezonden zenden.
Hoewel wij tot op heden de producten nog niet retour mochten ontvangen, hebben wij de facturen geannuleerd.
Uw gegevens zijn uit onze database verwijderd. U ontvangt geen producten meer van ons.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en onze excuses voor het ongemak.

Gowhite support

Alle klachten die gemeld zijn door Kim Sing