Klacht: hoe jullie met jullie opdrachtnemers omgaan

op 08 augustus 2017 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hierbij nogmaals,de reden waar ik om ben ontslagen.Jullie huren een FRANCHISE bedrijf in. POSTNEDD stadskanaal.Die het niet kan waar maken.Om een franchise met MATERIAAL(telefoons) de opdrachtnemers van dienst te zijn.Met een vergoeding.Bij deze reden ben ik ontslagen.En dat ze de opdrachtnemers na ander half jaar,geen contract aanbieden.Dat ze dat wel moeten aanbieden.Van het MINISTER van ECONOMISCHE ZAKEN.En geen
SOCIALE PREMIES zijn afgedragen.En ook nog borg vragen voor kleding en fietstassen.Totdat zij dan FAILLIET gaan.Dat ik al twee keer bij jullie heb meegemaakt.Door de franchise bedrijven,die jullie inhuren.En je borg dan ook kwijt bent.Hierbij vraag ik mij af,een hele rare constructie.Zoals jullie met je bezorgers om gaat.
Dat zeg ik niet alleen.Maar alle instanties die ik heb ingeschakeld.Ik hoop dat de directie van POSTBEDRIJF SANND,contact met mij op neemt.Want ik heb met tevredenheid 15jaar voor jullie gewerkt.En goed werk afgeleverd.Dat verwacht ik
natuurlijk ook van POSTBEDRIJFSANND/POSTNEDD
INF:
0655700374

Als alles NETJES afgehandeld word.Zoals je met je OPDRACHTNEMERS/WERKNEMERS,landelijk rechtsgeldig
mee omgaat.Anders word er nog andere stappen genomen.
Hoop dat ik deze stappen niet hoef te ondernemen.
B vb D

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 10 augustus 2017 om 15:49 geantwoord

Heeft op 11 augustus 2017 om 08:58 geantwoord

Hierbij als ik bel.Krijg ik geen telefoontje terug.Van het POSTBEDR SANDD.Dan vraag je je af,hoe kebabel zijn ze in hun bedrijfs voering.
INF:

Alle klachten die gemeld zijn door Oldambt82