Klacht: Hoe ga je met mensen om

op 13 maart 2012 over Mitros in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo mensen
Ik schrijf dit omdat ik het waardeloos vind hoe jullie met mensen omgaan
Me vader is in 2006 overleden en achter het huis staat een gebouw wat me oma s wens was op haar sterf bed
DE duivenvereniging die de ouders van me vader hebben opgericht 1966
Ze zitten er nu 20 jaar in
Heb er voor gevochten dat bleef bestaan voor die oudjes
Nu is er een vrouw van de gemeente die komt vandaag jullie moeten eruit omdat de Mitros gaat bouwen (eigengrond van me vader )
Ze mogen vanaf vrijdag niet meer op het terrein komen
voor de veiligheid

Het vliegen begint volgende maand
Ze hebben niet eens een brief gekregen van de gemeente of woningbouw
Er is vorig jaar besproken dat er een oplossing zou komen ze zouden zolang een andere gebouw krijgen
Ze heeft nooit meer wat laten horen
Nu zeggen ze is te duur

Ze hebben zelfs toen toestemming van de gemeente gekregen voor huisnummer

want ze kunnen een deel afzetten om erlangs te gaan

En zo ga je niet met mensen om en helemaal niet met oudere mensen die hun sport hun leven is

Dus vindt het echt waardeloos want wordt van alles beloofd en gebeurd niks

Gewenste Oplossing:

Aan de zijkant kan een stuk ruimte gemaakt worden
zodat ze hun sport kunnen uitoefenen
de gemeent heeft zelf toestemming gegeven voor de ingang van het lokaal en nu kunnen ze niet zo ineens zeggen wegwezen

Bericht van

4 jaren geleden - Dag Marianne28. Kun je me laten weten om welk adres het gaat? Dan kan ik het verder voor je uitzoeken. Kim Roetert (communicatie@mitros.nl)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mitros in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mitros een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mitros

Heeft op 18 juli 2016 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

U heeft geruime tijd geleden een klacht ingediend bij klacht.nl. Ik zie dat uw klacht nog open staat. Ik neem aan dat deze klacht inmiddels wel is afgehandeld, of dat u hier na uw melding een reactie op heeft gehad.
Is het mogelijk om uw klacht te sluiten? U kunt dan zelf aangeven dat uw klacht is opgelost.
Hartelijk dank hiervoor.

Met vriendelijke groet,
MITROS

Elise Pepels
Klachtencoördinator

Alle klachten die gemeld zijn door marianne28