Klacht: hoe doe ik een retourzending?

op 27 juni 2016 over Euro2Deal in de categorie Deal-Sites

product voldeed niet aan mijn verwachting. Ik heb vervolgens een retourbon ingevuld, maar hier niets op gehoord.
Hoe is de procedure? Het kan toch niet zo zijn dat je een product niet kan retour zenden en vervolgens het geld teruggestort krijgen.

als ik bericht per e mail krijg, dat de retourbon is ontvangen en dat er een datum en tijd doorgegeven wordt, wanneer het product wordt opgehaald en dat mijn geld teruggestort wordt.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Euro2Deal over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Euro2Deal in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Euro2Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Euro2Deal

Heeft op 27 juni 2016 om 15:50 geantwoord

Geachte mevrouw Brandsma,

Hartelijk dank voor uw bericht. Zoals telefonisch besproken is de prullenbak die u heeft ontvangen bedekt met folie ter bescherming. Daardoor lijkt het misschien dat de prullenbak een andere kleur heeft, de folie kunt u met groot gemak eraf halen.

U heeft daarnaast op een goede manier een retour bij ons aangevraagd, deze hebben we reeds ontvangen en zou worden verwerkt door één van mijn collega's. U heeft ervoor gekozen de prullenbak toch te houden en dat is uiteraard geen enkel probleem, de retourprodecure stopt bij deze.

Bedankt voor uw toenadering en ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Florian

Alle klachten die gemeld zijn door crbrandsma@hotmail.com