Klacht: Hippetaartjes.nl offline

op 01 februari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Traffic Control is sinds begin december officieel failliet verklaard. We zijn op dit moment in een afrondende fase van het faillissement van Traffic Control. De afwikkeling van dit faillissement geeft ons meer werk dan dat wij van te voren hadden verwacht.Onze excuses hiervoor. Inmiddels zijn de eerste klanten door ons op de hoogte gebracht van de mogelijkheden. Naar verwachting zal het niet lang duren voordat u ook op de hoogte wordt gebracht. Wij danken u alvast voor uw begrip en geduld en wensen u een prettige dag verder. Met vriendelijke groet, Lara - VakantieVeilingen.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 02 februari 2014 om 14:38 geantwoord