Klacht: hippe cup cakes maken

op 03 februari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Een tijdje geleden heb ik via vakantieveilingen een veiling gewonnen voor het maken van hippe cup cakes in Gouda. Toen ik wilde reserveren kwam ik erachter dat de site het niet deed. Uiteindelijk heb ik contact opgenomen met vakantieveilingen om te vragen wat er aan de hand was. Die wisten mij te vertellen dat het bedrijf waar ik de veiling van gewonnen had failliet was (waarom ben ik hier niet over op de hoogte gebracht?)Ik kreeg te horen dat ik binnenkort op de hoogte gehouden zou worden over de situatie en de oplossingen. Inmiddels heb ik al 4 keer gebeld maar heb ik nog niet echt een duidelijk antwoord. Ik krijg alleen maar de kans op een cadeaubon van vakantieveilingen. Ik ben het hier niet mee eens. De telefoontjes hebben me inmiddels al heel wat geld gekost. Het lijkt mij dat er meer oplossingen moeten worden geboden bij de klant. Ik wilde namelijk in Gouda cup cakes gaan maken. Met die cadeaubon kan ik dus nog steeds niet doen wat ik wilde doen. Hoe kan dit? Waarom moet ik elke keer (duur) contact opnemen met vakantieveilingen? En waarom heb ik als klant keuze uit maar 1 oplossing?

Mijn geld terug

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wij hebben u zojuist per e-mail ingelicht over de voorgestelde oplossing. Mocht u naar aanleiding hiervan nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dat uiteraard graag van u via webcare@vakantieveilingen.nl. Met vriendelijke groet, Susan - Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 04 februari 2014 om 21:33 geantwoord

Wij hebben de klant zojuist per e-mail ingelicht over de voorgestelde oplossing. Mocht de klant naar aanleiding hiervan nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dat uiteraard graag via webcare@vakantieveilingen.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door marksteenbeek