Klacht: Hij wordt elke dag pas tege. 8.00 uur bezorgd

op 29 april 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 29 april 2017 om 08:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw Meinen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u uw Telegraaf later heeft ontvangen dan u van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u vanmorgen ook melding heeft gemaakt via ons online formulier op MijnMedia.nl. Dit wordt op dit moment doorgegeven aan onze bezorgservice zodat de nodige handelingen genomen kunnen worden om er voor te zorgen dat u uw Telegraaf weer tijdig ontvangt.

Graag zou ik u willen verzoeken om de meldingen bij ons te blijven maken, dit stelt ons namelijk in staat om sneller uw klacht in behandeling te nemen en onze service te verbeteren. U kunt uw melding telefonisch aan ons doorgeven via 088 - 824 82 41 of via internet op www.mijnmedia.nl/bezorgklacht.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Eultje