Klachten over HighCo DATA

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over HighCo DATA in de categorie Refund bedrijven. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 50 klachten nodig voor een plaats in de categorie Refund bedrijven

0%
0 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Niet te bereiken

Klacht van op 13 juni 2018 over HighCo DATA in de categorie Refund bedrijven

Meegedaan aan een teruggaaf actie van Braun. Alles opgestuurd zoals in de mail is beschreven. Voor de zekerheid verzekerd verzonden met PostNL. Ze hebben er blijkbaar voor getekend maar er wordt nergens gesproken dat ze even contact met je opnemen hoe de status is. Het... Lees meer

Dolce Gusto

Klacht van op 14 november 2017 over HighCo DATA in de categorie Refund bedrijven

Ik kocht een Dolce Gusto koffiemachine onder een speciale actie van 30 € gratis koffie. Ik heb al de nodige stappen ondernomen, verzond mijn aankoopbewijs, de streepjescode alsook de ingevulde aanvraag. heb verschillende keren gebeld met HigcoData , mails verzonden... Lees meer

Compliment van Jooprovekamp op 04 juni 2019 over HighCo DATA

Mijn klacht is keurig opgelost, ik heb inmiddels de cashback ontvangen.

9

Compliment van jospeeters op 05 mei 2018 over HighCo DATA

geachte,
ik ben tevreden over de oplossing, maar deze is er niet gekomen via de firma highco data. ik heb mij via mail rechtstreeks tot braun gewend (de aanbieder van de cashback) en via hun inzet bij highco data mijn cashback ontvangen.
alvast heel erg bedankt;
peeters jos

10

Compliment van FrancoM op 21 februari 2018 over HighCo DATA

Bedrijf gaat het overmaken dus ben tevreden

8

Compliment van vectra200 op 19 januari 2018 over HighCo DATA

Ben blij dat het door alle partijen is opgelost, maar vind wel dat de communicatie van HighCo DATA beter kan, De uitvoering van dit soort acties zou in deze tijd ook twee ledig moeten kunnen zijn, aanmelden en bewijs digitaal aanleveren en ook nog via post, indien dus originele streepjes code gewenst is.

Tevens zou er bij dit soort actie vermeld moeten worden, dus eerst een kopie te maken van de streepjes code, want eenmaal opgestuurd ben je dus als deelnemer machteloos indien er dingen mis lopen buiten je schuld om.

Maar nogmaals ben tevreden met de uitkomst en hoop in de toekomst dat er dingen verbeterd worden.

9

Compliment van Gerda Leen op 26 juli 2017 over HighCo DATA

Ik heb het bedrag van Listerine cariës terug betaald gekregen. M.v.g.

10