Klachten over HighCo DATA

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over HighCo DATA in de categorie Refund bedrijven. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

33% van alle klachten opgelost. Nog 47 klachten nodig voor een plaats in de categorie Refund bedrijven

33%
3 klachten gemeld
0 openstaande klachten
2 klachten in behandeling
1 klachten opgelost
9.0 /10
1 stemmen

Mijn moeder kocht voor mijn vader een mooi scheerapparaat ze koos voor de Braun ivm cash back actie Ik heb netjes het formulier uitgeprint we hebben het ingevuld en samen met de streepjescode in een enveloppe ingestuurd. Nu beweert men de... Lees meer

Compliment van Jooprovekamp op 04 juni 2019 over HighCo DATA

Mijn klacht is keurig opgelost, ik heb inmiddels de cashback ontvangen.

Compliment van jospeeters op 05 mei 2018 over HighCo DATA

geachte,
ik ben tevreden over de oplossing, maar deze is er niet gekomen via de firma highco data. ik heb mij via mail rechtstreeks tot braun gewend (de aanbieder van de cashback) en via hun inzet bij highco data mijn cashback ontvangen.
alvast heel erg bedankt;
peeters jos

Compliment van FrancoM op 21 februari 2018 over HighCo DATA

Bedrijf gaat het overmaken dus ben tevreden

Compliment van vectra200 op 19 januari 2018 over HighCo DATA

Ben blij dat het door alle partijen is opgelost, maar vind wel dat de communicatie van HighCo DATA beter kan, De uitvoering van dit soort acties zou in deze tijd ook twee ledig moeten kunnen zijn, aanmelden en bewijs digitaal aanleveren en ook nog via post, indien dus originele streepjes code gewenst is.

Tevens zou er bij dit soort actie vermeld moeten worden, dus eerst een kopie te maken van de streepjes code, want eenmaal opgestuurd ben je dus als deelnemer machteloos indien er dingen mis lopen buiten je schuld om.

Maar nogmaals ben tevreden met de uitkomst en hoop in de toekomst dat er dingen verbeterd worden.

Compliment van Gerda Leen op 26 juli 2017 over HighCo DATA

Ik heb het bedrag van Listerine cariës terug betaald gekregen. M.v.g.