Klacht: high tea bij restaurant De Waterreus op scheveningen

op 04 juli 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

ik heb vanmiddag gewonnen op vakantieveiling high tea voor 2 personen ik blij maar bedacht me dat we met 4 personen zijn .
Ik weer bieden en weer prijs !!
nu had ik dus high tea voor 4 personen .
op de site van vakantieveiling kon je reserveren dus dat deed ik .
De datum die ik wilde was 14 juli as en ik voerde dan ook alvast 1 voucher in voor die datum .
toen ik de tweede voucher wilde invoeren was de datum 14 juli ineens niet meer beschikbaar ! daar heb ik dus niets aan kunnen de kids op een andere dag dan mijn man en ik .
Ook zag ik bij de reservering dat je alleen de high tea tijd kon reserveren van 14:30 uur vreemd ? daar einde high Tea tijd volgens het restaurant De Waterreus tot 15:00 uur duurt .

Dat we als gezin samen ( met de twee vouchers 4 personen ) op 14 juli as om 13:00 uur samen high tea kunnen houden bij restaurant De Waterreus.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Als u een waardebon bij Vakantieveilingen koopt op basis van actiebeschikbaarheid, dan houdt dat in dat de bon een beperkte geldigheid heeft en ook beperkingen heeft qua beschikbaarheidsdagen van het arrangement. U koopt tenslotte een bon tegen een lager bedrag dan normaal en daar staat tegenover dat u dus niet op alle dagen gebruik kunt maken van het arrangement. Daarnaast zit er uiteraard ook een beperking op het aantal reserveringen dat de aanbieder op 1 dag kan aannemen. Wij komen met de aanbieder overeen dat zij voldoende beschikbaarheid hebben over de gehele looptijd van de waardebon om alle kopers van de bon de gelegenheid te geven om gebruik te maken van het arrangement. Aangezien de aanbieder van het arrangement verantwoordelijk is voor de beschikbaarheid in het reserveringssysteem adviseren wij u om contact met hen op te nemen om na te gaan of zij nog wat voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door alexandra.j