Klacht: Hi abonnement overzetten naar Prepay

op 11 juli 2012 over Telecombranche overzicht in de categorie Reclame

In maart heb ik mijn abonnement bij Hi opgezegd per 10 juli 2012. Hierop ontving ik later een antwoordkaart met de mogelijkheid het abonnement naadloos (dus per 10-07-12) om te zetten naar Prepay, met als cadeau 5 euro beltegoed. Vorige week contact opgenomen met Hi om deze omzetting te regelen. Wat schetst mijn verbazing? Dit kan, maar met een opzegtermijn van een maand ? Raar het abonnement is tenslotte al opgezegd en de omzetting kan volgens het kaartje gewoon per 10 juli. Nu wordt ik verplicht om een maand extra een abonnement te nemen en dan pas per 10 augustus over te gaan naar Prepay. Niet conform de door hun verstrekte informatie. Mail gestuurd naar Hi, krijg als antwoord dat een maand opzegtermijn volgens de voorwaarden is (standaard antwoord) nogmaal mail met de vraag waarom dan een aanbiedinge in de vorm van een kaartje. Wederom een standaard antwoorden, omzetting per einddatum niet mogelijk, dit zijn de voorwaarden. Er wordt niet gelezen bij de klantenservice van Hi, omzetten hoeft van mij niet meer, maar knullig dat op zo’n manier een jarenlang cont(r)act moet eindigen.

Omzetten naar Prepay hoeft van mij niet meer. Het andere lopende abonnement zal door mij ook worden beeindigd. Maar graag wil ik dat de klantenservice de moeite neemt de mail en de vragen van de klant te lezen. Ook het verstrekken van deze verkeerde informatie richting klant, een aanbieding doen en deze vervolgens niet na kunnen komen, daar mag wel eens goed naar worden gekeken. Echt klantvriendelijk zijn ze zeer zeker niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Riyo