Klacht: hevige stank overlast

op 12 augustus 2014 over Woonbron in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na herhaaldelijk van het kastje naar de muur gestuurd te zijn en de opzichter herhaaldelijk niets van zich laat horen zou terug gebeld worden.
door de hr de hollander de opzichter elke dag gebeld het antwoord is dan we laten hem terug bellen maar tervergeefs.
de klacht is hevige stank overlast komt uit de kelder wij wonen op de eerste etage dus we zitten er gelijk boven je krijgt er ook gezondheids klachten van zoals hoesten en tranende ogen.

Gewenste Oplossing:

als de klacht serieus genomen word en afspraken nagekomen worden en dat er wat aan gedaan wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonbron

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

Bericht van Woonbron

2 jaren geleden - Goedemiddag meneer, mevrouw, Wij vinden het vervelend dat u lang op een reactie moet wachten. Wilt u uw adres en contactgegevens mailen naar info@woonbron.nl? Dan kunnen wij met u bekijken hoe dit op te lossen. dank u wel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonbron nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 09 augustus 2016 om 13:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door marmotjes