Klacht: hevige stank overlast

op 12 augustus 2014 over Woonbron in de categorie Woningcorporaties

na herhaaldelijk van het kastje naar de muur gestuurd te zijn en de opzichter herhaaldelijk niets van zich laat horen zou terug gebeld worden.
door de hr de hollander de opzichter elke dag gebeld het antwoord is dan we laten hem terug bellen maar tervergeefs.
de klacht is hevige stank overlast komt uit de kelder wij wonen op de eerste etage dus we zitten er gelijk boven je krijgt er ook gezondheids klachten van zoals hoesten en tranende ogen.

als de klacht serieus genomen word en afspraken nagekomen worden en dat er wat aan gedaan wordt.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonbron

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

Bericht van Woonbron

2 jaren geleden - Goedemiddag meneer, mevrouw, Wij vinden het vervelend dat u lang op een reactie moet wachten. Wilt u uw adres en contactgegevens mailen naar info@woonbron.nl? Dan kunnen wij met u bekijken hoe dit op te lossen. dank u wel.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonbron nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 09 augustus 2016 om 13:11 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door marmotjes